بازی

یک شخصیت جدید در راه بازی MultiVersus است

یک شخصیت جدید در راه بازی MultiVersus است

چند هفته‌ از عرضه رسمی مولتی ورسس (MultiVersus) گذشته و اکنون به نظر می‌رسد که استودیو قصد دارد یک شخصیت ساخته شده توسط طرفداران را به بازی اضافه کند. 

کمپانی وارنر دیسکاوری به تعداد بسیار زیادی شخصیت به یادماندنی و محبوب مثل ترمیناتور دسترسی دارد اما تصمیم گرفته Big Chungus، کاراکتری که توسط طرفداران طراحی شده را به بازی MultiVersus اضافه کند. بیگ چانگِس (Big Chungus) یک میم بود که در اواخر سال ۲۰۱۸ خیلی محبوب شد و در واقع یک ورژن چاق‌تر از باگز بانی محسوب می‌شود. 

اکنون وارنر دیسکاوری علامت تجاری Big Chungus را به صورت رسمی ثبت کرده تا از او در یک بازی استفاده کند. البته در گذشته این شخصیت در بازی موبایلی Looney Tunes: World of Mayhem نیز حضور داشت. این احتمال هم وجود دارد که Big Chungus تنها اسکین جدیدی برای باگز بانی باشد و با یک شخصیت مستقل طرف نباشیم.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟دستاورد هدیه‌ای که مارول به جیمز گان نمی‌بخشید
چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟

شخصیت‌های بازی MultiVersus

وارنر دیسکاوری این علامت تجاری را سه روز پیش ثبت کرده، ولی به بازی مورد نظر اشاره‌ای نشده است. در حال حاضر نمی‌شود با اطمینان در این زمینه صحبت کرد و باید منتظر واکنش استودیو Player First Games بمانیم. البته این را می‌دانیم که ریک سانچز، Stripe و بلک آدام شخصیت‌های بعدی مولتی ورسس هستند.

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر


ولاگ گیمزکام #4 – با بهترین بازی نمایشگاه آشنا بشید

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا