بازی

پوستر جدید فیلم The Flash حضور بتمن را تایید می‌کند

پوستر جدید فیلم The Flash حضور بتمن را تایید می‌کند

دومین تریلر از فیلم فلش (The Flash) «ازرا میلر»، یکشنبه این هفته در جریان Super Bowl نمایش داده خواهد شد و اکنون پوستر جدیدی از این عنوان منتشر شده که همچنین اشاره‌ای به بتمن دارد.

در فیلم The Flash، «بن افلک» و «مایکل کیتون» قرار است یک بار دیگر نقش بتمن را ایفا کنند و اکنون پوستر منتشر شده از این فیلم دنیای دی‌سی کاملا مشخص می‌کند که حداقل نسخه‌ای از بتمن کیتون در آن حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

نکته قابل توجه اینکه در این پوستر چهره میلر دیده نمی‌شود و حتی نام او در هیچ قسمتی از پوستر دیده نمی‌شود. این بازیگر سال گذشته میلادی حواشی بسیار زیادی درست کرد و ابتدا در فروردین به دلیل ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت دستگیر شده بود. با این حال، همه چیز به این موضوع ختم نمی‌شود و میلر یک بار دیگر در هاوایی دستگیر شد. پس از آن اعلام شد که ازرا میلر از مشکلات پیچیده سلامت روان رنج می‌برد و DC تصمیم گرفت او را از دنیای سینمایی دی‌سی کنار بگذارد.

The Flash

فیلم فلش قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. از جمله دیگر بازیگران این عنوان می‌توان به ران لیوینگستون، مایکل شنون و تمورا موریسون اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا