موبایل

پیش‌سفارش گلکسی اس 23 سامسونگ را غافلگیر کرد!

تقریباً سه هفته پس از آنکه سامسونگ در اولین رویداد Galaxy Unpacked در سال 2023 سری گلکسی S23 را معرفی کرد، این دستگاه‌ها در سطح جهانی عرضه شدند. پیش‌سفارش هر سه دستگاه S23، از جمله گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا، از 1 فوریه، همزمان با معرفی رسمی دستگاه‌ها، آغاز شد. سامسونگ علاوه بر اعتبار سامسونگی تا سقف 100 دلار، ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان را برای پیش‌سفارش‌ها به مشتریان خود پیشکش کرد.
 
به گزارش lastech و به نقل از اسلش‌گیر، سری گلکسی S23 کپی تقریباً یکسانی از نسخه پیشین خود هستند، البته با تغییرات جزئی طراحی که فقط توسط طرفداران تیزبین قابل تشخیص است. گلکسی S23 Ultra کمی سنگین‌تر و عریض‌تر از S22 Ultra است، همراه با تغییراتی در انحنای صفحه نمایش روی دستگاه. اکثر تغییرات در سری S23 در قسمت داخلی آن است و تمامی نسخه‌های این سری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می‌کنند. این گوشی همچنین دارای حافظه داخلی UFS 4.0 است و دوربین اصلی S23 Ultra اکنون مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی شده است.
 
در یک بیانیه مطبوعاتی که عرضه جهانی سری S23 را اعلام کرد، سامسونگ مدعی شد که به آمار پیش‌سفارش قابل توجهی برای این دستگاه‌ها دست یافته است. این پست وبلاگ شرکت همچنین نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق خریداران S23 مدل پرچمدار – Galaxy S23 Ultra – را انتخاب کرده‌اند، علیرغم اینکه این دستگاه به طور قابل توجهی گرانتر از Galaxy S23 استاندارد است.
 

60 درصد از پیش‌سفارش‌های گلکسی S23 مربوط به S23 Ultra بوده است

 
سامسونگ جزئیات دقیقی از اعداد پیش‌سفارش سری گلکسی اس 23 ارائه نکرد، اما چیزی که تایید کرد این بود که تعداد پیش‌سفارش‌ها «چشمگیر» بوده و از سری قبلی گلکسی اس 22 در سال گذشته فراتر رفته است. با وجود افزایش قیمت گلکسی اس 23 اولترا در چندین بازار خارج از کره جنوبی، به نظر می‌رسد افراد عمدتاٌ این دستگاه پرچمدار سری اس 23 را ترجیح می‌دهند.
 
نتایج بررسی‌های اولیه دستگاه‌های سری گلکسی S23 – از جمله بررسی گلکسی S23 Ultra – بسیار مثبت بوده است، که می‌تواند دلیل دیگری برای استقبال فوق‌العاده از سری S23 باشد.
 
تی‌ام روه، رئیس بخش Mobile eXperience Business در شرکت Samsung Electronics، در مورد اعداد قابل توجه پیش‌خرید ثبت شده برای سری Galaxy S23، گفت: «با وجود گرانقیمت بودن این محصولات، ما شاهد هیجان مشتریان در خرید آنها بوده‌ایم. اعداد پیش‌سفارش امسال بازتاب اعتماد قوی مشتریانمان به برند ما است و نشان می‌دهد که چگونه تعهد ما به نوآوری و پایداری پیشگامانه همچنان مورد تایید مصرف‌کنندگان طقرار می‌گیرد».
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا