بازی

باب ایگر مدیر عامل دیزنی قصد فروش Hulu را دارد

باب ایگر مدیر عامل دیزنی قصد فروش Hulu را دارد

طبق گزارش CNBC باب ایگر؛ مدیر عامل فعلی شرکت والت دیزنی خود را برای فروش Hulu آماده کرده است. این در حالی است که سرویس استریمینگ هولو بیش از ۴۵ میلیون مشترک دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون

گزارشات حاکی از این هستند که فروش Hulu راهکار جدید سران دیزنی است تا به واسطه‌ی آن وضعیت مالی کمپانی را بهبود دهند. ایگر که سال گذشته با باب چاپک (مدیر عامل پیشین کمپانی) جایگزین شد حال مصمم شده باری دیگر دیزنی را به روزهای قبل از پاندمی برگرداند؛ ایامی که اوضاع تجاری کمپانی خیلی بهتر بود.

شبکه استریم هولو که در حال حاضر حدودا ۴۷ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد، در واقع از متعلقات مشترک دیزنی (با دارا بودن ۶۷ درصد سهام) و Comcast (با سهام ۳۳ درصدی) به شمار می‌رود. ایگر طی مصاحبه‌ی اخیرش اظهار داشت احتمالا فروش سهام دیزنی آسان‌تر از خرید سهم کامکست در این پلتفرم باشد. با این حال دیگر گزینه‌ها نیز همچنان مورد بحث است. سرویس هولو عناوین جذابی دارد که از میان مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سریال‌های How I Met Your Father و Only Murders in The Building اشاره داشت.

نقد سریال Only Murders in the Building
تصویری از سریال Only Murders in The Building

در ادامه‌ اخبار مربوط به اوضاع مالی دیزنی جالب است بدانید سرویس استریم این کمپانی که با عنوان دیزنی پلاس شناخته می‌شود اخیرا ۲.۴ میلیون مشترک را از دست داده و باید دید پخش فصل سوم سریال محبوب مندلورین که در تاریخ ۱۰ اسفند سال جاری شروع می‌شود تا چه حد می‌تواند اوضاع را بهبود بخشد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا