بازی

مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سونی را به کارشکنی متهم کرد

مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سونی را به کارشکنی متهم کرد

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز نهایی نشده و اکنون بابی کوتیک، مدیرعامل این کمپانی، سونی را به کارشکنی در این زمینه متهم کرده است. 

چند نهاد نظارتی در سراسر جهان از جمله آمریکا و بریتانیا در مقابل نهایی شدن خرید ۷۰ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ایستادگی کرده‌اند. بابی کوتیک در مصاحبه با Financial Times اعلام کرد که جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، و دیگر مدیران این شرکت جواب تماس‌های اکتیویژن و مایکروسافت را نمی‌دهند. 

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

کوتیک باور دارد که این کار از سوی سونی در جهت تلاش برای کارشکنی است. او اعلام کرد که ایده عدم پشتیبانی از پلی استیشن از سوی اکتیویژن و مایکروسافت پوچ و توخالی است. مایکروسافت وکیل جدیدی برای دادگاه انتخاب کرده و مدیرعامل اکتیویژن باور دارد که این خرید تا اوایل تابستان نهایی خواهد شد. 

اکتیویژن بلیزارد

البته سونی در گذشته اعلام کرده که با مایکروسافت در ارتباط بوده، ولی نمی‌خواهد جزئیاتی در این زمینه منتشر کند. مایکروسافت نیز در گذشته سونی را به مغلطه و گمراه کردن نهادهای نظارتی متهم کرده بود، چون آن‌ها برنامه‌ای برای انحصاری کردن فرانچایز کال آو دیوتی را ندارند و قراردادی ده ساله به کمپانی ژاپنی پیشنهاد داده بودند. 

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تا چند ماه دیگر مشخص نمی‌شود و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۰ lastech؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟تجربه مشترک همه ما
کوییز ۱۰ lastech؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سونی را به کارشکنی متهم کرد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا