تکنولوژی

کارگردانان هالیوود برای هدست واقعیت ترکیبی اپل محتوا می‌سازند

به گزارش منابع آگاه، ظاهرا اپل با همکاری کارگردانان مطرح هالیوودی می‌خواهد محتوای متناسبی را در اختیار کاربران هدست واقعیت ترکیبی آینده خود قرار دهد.

نیویورک تایمز به نقل از منابع مطلع توضیح می‌دهد که «جان فاورو» کارگردان فیلم‌های Iron Man تنها یکی از کارگردان‌هایی است که برای هدست واقعیت ترکیبی اپل محتوا تولید می‌کند. گفته می‌شود که او در حال ساخت نوعی تجربه واقعیت ترکیبی بر اساس مستند Prehistoric Planet (سیاره ماقبل تاریخ) خود است. این مستند که همچنین از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شده، درباره دایناسورها است.

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2023

هدست واقعیت ترکیبی اپل

همانطور که این خبر بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود به نکته ناامیدکننده‌ای اشاره کرده است. همانطور که مینگ-چی کو نیز اخیرا گفته بود، این نشریه نیز گزارش می‌دهد که هدست اپل ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به عمر باتری و عملکرد آن تا سال 2023 عرضه نشود.

همچنین ظاهرا توسعه آن با برخی آشفتگی‌ها همراه شده است. نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که برخی از کارمندان اپل، این شرکت را به دلیل پیامدهایی که این هدست در نحوه تعامل افراد با یکدیگر می‌تواند داشته باشد، ترک کرده‌اند.

با استناد به این گزارش‌ها، می‌توان ادعا کرد که هدست اپل در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت یعنی WWDC که روز دوشنبه برگزار می‌شود، معرفی نخواهد شد و اپل در این رویداد تمرکز خود را روی نرم‌افزار مانند نسخه جدید سیستم عامل iOS خواهد گذاشت.

اپل هنوز به طور رسمی وجود این هدست را تایید نکرده است، اما تاکنون گزارش‌های مختلفی در مورد آن منتشر شده. به عنوان مثال، گفته شده بود که هدست واقعیت افزوده اپل با قدرتی مشابه مک M1 وارد بازار خواهد شد. پیش‌تر در مطلب دیگری تحت عنوان «هرآنچه درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل و سیستم عامل RealityOS می‌دانیم» تمام اطلاعات مربوط به این دستگاه را مرور کرده بودیم.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا