بازی

شایعه: سونی به‌زودی یک رویداد State of Play برگزار خواهد کرد

شایعه: سونی به‌زودی یک رویداد State of Play برگزار خواهد کرد

مایکروسافت و نینتندو طی یکی دو ماه اخیر رویدادهایی برای نمایش عناوین جدید خود برگزار کرده‌اند، در حالی که همچنان خبری از سونی و بازی‌های مورد انتظار پلی استیشن نیست. با این حال، به‌نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند منتظر یک نمایش جدید باشند که «به‌زودی» برگزار می‌شود.

جف گراب، خبرنگار مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، در قسمت جدید پادکست Game Mess Decides اعلام کرد سونی یک رویداد جدید State of Play را برنامه‌ریزی کرده که احتمالا جایی در ماه آینده میلادی – شاید هم زودتر – برگزار گردد.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]

در رابطه با محتوای احتمالی رویداد، جف گراب گفت طرفداران باید انتظار خود را پایین بیاورند چراکه این استیت آو پلی «یک رویداد کوچک» خواهد بود و سونی می‌خواهد عناوین بزرگ و مهم خود را برای یک رویداد تمام‌عیار پلی استیشن نگه دارد که حوالی E3 برگزار می‌شود.

با عرضه رسمی PS VR2 در اواخر این ماه، احتمال می‌رود سونی در رویداد بعدی State of Play به یک سری از عناوین واقعیت مجازی خود بپردازد. از سوی دیگر احتمال دارد در آن رویداد اصلی و بزرگ پلی استیشن، ما شاهد حضور بازی‌های مهمی چون Spider-Man 2 و حتی بازی مولتی‌پلیر The Last of Us باشیم.

سونی هنوز این خبر را به تایید رسمی نرسانده و فعلا باید به آن به چشم شایعه و گمانه‌زنی نگاه کرد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا