بازی

تروی بیکر دوست دارد در نقش جوئل برای The Last of Us Part 3 بازگردد

تروی بیکر دوست دارد در نقش جوئل برای The Last of Us Part 3 بازگردد

با توجه به تمام هیجانی که در حال حاضر به لطف اقتباس تلویزیونی فوق‌العاده موفق The Last of Us وجود دارد، اینکه آیا ناتی داگ قصد دارد به زودی روی سومین قسمت اصلی این مجموعه کار کند یا خیر، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد.

اینکه آیا این اتفاق به زودی رخ می‌دهد یا نه، باید منتظر آینده ماند، اما اگر ساخت The Last of Us Part 3 چراغ سبز بگیرد، تروی بیکر که تا به حال نقش جوئل میلر را در هر دو بازی به تصویر کشیده، دوست دارد دوباره نقش خود را ایفا کند.

بیکر که اخیراً در پادکست Last of Pods گفتگو می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره قسمت سوم و اینکه آیا علاقه‌مند به مشارکت در پروژه است یا خیر، گفت که اگرچه هنوز نمی‌داند چه زمانی (یا آیا) ناتی داگ پروژه را پیش خواهد برد، اگر واقعاً ساخته شود، «مطمئناً» می‌خواهد به عنوان جوئل برگردد.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تروی بیکر گفت:

مردم همیشه از من می‌پرسند «آیا The Last of Us Part 3 ساخته می‌شود؟» و هیچ ایده‌ای ندارم. من اصلا نمی‌دانستم که قرار است قسمت دوم ساخته شود. اما اگر نیل [دراکمن] داستانی داشته باشد که بخواهد بگوید و از من بخواهد که بخشی از آن باشم، بدون شک هستم. هفت روز هفته و روزهای تعطیل هم هستم.

باید گفت که چندین نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد The Last of Us Part 3 ممکن است در دستور کار Naughty Dog باشد. نیل دراکمن اخیراً گفت که اگر استودیو احساس کند داستان مناسبی برای گفتن وجود داشته باشد، آماده ساخت دنباله‌ی دیگری است.

The Last of Us

جالب اینکه او تقریباً دو سال پیش گفته بود که طرح کلی قسمت سوم از قبل آماده شده است. اخیرا دراکمن همچنین گفت که احساس می‌کند این سری بازی‌ها «داستان بیشتری برای گفتن دارد».

لیک‌ها همچنین ادعا کردند که The Last of Us Part 3 وارد مرحله توسعه شده، اگرچه دراکمن به طرفداران هشدار داده بود که زیاد بر اطلاعات و اخبار افشاگران، اتکا نکنند. در همین حال، ناتی داگ در حال روی بازی چند نفره لست آو آس است که بلندپروازانه‌ترین پروژه آن‌ها تاکنون خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا