بازی

تاریخ انتشار بسته الحاقی کسلوانیای Dead Cells مشخص شد

تاریخ انتشار بسته الحاقی کسلوانیای Dead Cells مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار بسته الحاقی Return to Castlevania از بازی موفق مترویدوانیا و روگ‌لایک Dead Cells مشخص شد. این کراس‌اوور با سری نمادین شرکت کونامی، چند ماه پیش معرفی شد و اگرچه شاید یکی از مهم‌ترین بسته‌های الحاقی آن باشد، اما آخرین DLC نخواهد بود.

Dead Cells که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین عناوین مستقل تبدیل شد. در زمان انتشار، این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بیش از ۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. در ادامه بسته‌های الحاقی زیادی برای بازی منتشر شد و نقشه راه سال ۲۰۲۲ نشان داد که برنامه‌های سازندگان به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. حالا طرفداران می‌دانند آخرین محتوای آن چه زمانی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!اسکیت‌سوارانی تا دندان مسلح!
بازی Rollerdrome آینده مسابقات ورزشی را بسیار تاریک ترسیم می‌کند!

تیزر تریلر بسته الحاقی Return to Castlevania در ماه ژانویه منتشر شد که به بازیکنان نمایی از چیزهایی را که قرار است تجربه کنند، نشان داد. در جریان برنامه اخیر نینتندو دایرکت، تریلر جدید و تاریخ انتشار این DLC رونمایی شد.

این تریلر ادای احترام خاصی به فرنچایز اصلی داشت و به نظر می‌رسد موسیقی و طراحی مراحل مستقیماً از قسمت‌های کلاسیک این مجموعه الهام گرفته‌اند. از زمان عرضه Dead Cells تاکنون سازندگان سه قطعه اصلی از بسته‌های الحاقی را منتشر کردند که ادامه‌ی داستان بازی بودند.

Dead Cells

گفته می‌شود Return to Castlevania دو برابر DLC‌های قبلی است. تریلرهای مختلف وعده نبرد با دراکولا و دث را می‌دهد در حالی که شخصیت بازیکن ظاهر بلمونت به خود گرفته و با ریشتر بلمونت و آلوکارد متحد می‌شود و از سلاح‌های مشابه قهرمانان سری استفاده می‌کند.

Dead Cells: Return to Castlevania در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۳ (۱۵ اسفند) برای موبایل، پی‌سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cult of the Lambارباب بره‌ها
بررسی بازی Cult of the Lamb


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا