بازی

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شد

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شد

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده که این بار حول شخصیت Blade، یکی از اعضای موسس این گروه تمرکز دارد.

با وجود اینکه بلید در مخفی‌کاری خوب عمل می‌کند، در درجه اول یک مهاجم خط مقدم است که در حملات زنجیره‌ای و ایجاد خونریزی (Bleed Damage) تخصص دارد. دشمنانی که از خونریزی رنج می‌برند، در هر نوبت از بازی آسیب می‌بینند و می‌توان از آن برای دشمنان با میزان سلامتی بالا استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌انددردسرهای خارج از کانون توجه
۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند

Make’em Bleed دو کارت می‌کشد و دو آسیب خونریزی به دو حمله بعدی Blade اضافه می‌کند. قدرت پسیو (Passive) او همچنین دارای ۱۰ درصد شانس برای ایجاد خونریزی با حملات است که در سطح دوم این میزان به ۲۵ درصد می‌رسد.

The Hunger دو هدف برای هر واحد با آسیب خونریزی اعمال می‌کند. از بین بردن این دشمنان، کارت‌های بازی شده را دوباره به شما می‌دهد و ارتقاء آن، Blade را به ازای هر دشمن، درمان می‌کند.

Daywalker یک کارت زنجیره‌ای است که برای هر دشمن شکست خورده یک کارت می‌کشد و به خوبی با The Hunger جفت می‌شود. قابلیت ویژه شخصیت بلید Glaive نام دارد که به هر دشمنی که در شعاع حمله قرار دارد آسیب وارد کرده و آن‌ها را دوبار دچار خونریزی می‌کند. ارتقاء این قابلیت، آسیب وارد شده به دشمنان در حال خونریزی را تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهد.

Marvel’s Midnight Suns

در مجموع، آنطور که در ویدئو مشاهده کردیم، شخصیت بلید یک مهاجم قوی به حساب می‌آید و بهتر است با متحدانی جفت شود که می‌توانند او را باف کنند و موقعیت دشمنان را تغییر دهند.

بازی Marvel’s Midnight Suns در روز ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر می‌شود. نسخه‌های Xbox One، PS4 و Nintendo Switch دیرتر وارد بازار می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا