رمز ارز

پای پلیس اینترپل به متاورس کشیده شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سازمان‌های پلیس هنگام اتخاذ سیاست‌های خاص برای اجرای قانون در متاورس با مشکلاتی مواجه هستند. با این حال، یورگن استوک (Jurgen Stock)، دبیرکل سازمان بین‌المللی پلیس جنایی، اینترپل، معتقد است که این سازمان باید برای اقدام در مورد جنایاتی که در دنیای دیجیتال اتفاق می‌افتد، آماده باشد.
استوک در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

مجرمان در انطباق سریع با هر ابزار تکنولوژیکی جدیدی که برای ارتکاب جرم در دسترس است، پیچیده و حرفه‌ای هستند. ما باید به اندازه کافی به آن پاسخ دهیم. گاهی اوقات قانون‌گذاران، پلیس و جوامع ما کمی عقب می‌مانند.

از جمله جنایاتی که در حال حاضر در متاورس اتفاق می‌افتند، می‌توان به آزار و اذیت کلامی، باج‌افزار، جعل، پولشویی و کلاهبرداری مالی اشاره کرد.
به گفته دکتر مادان اوبروی، مدیر اجرایی بخش فناوری و نوآوری اینترپل، یکی از بزرگترین مشکلاتی که این سازمان در حال حاضر با آن مواجه است، تعیین این موضوع است آیا این اعمال در متاورس، جرم محسوب می‌شوند یا خیر، اما قطعا این تهدیدها وجود دارند و این‌گونه مسائل حل نشده است.
برای اوبروی، یک چیز مسلم است: برای کنترل متاورس، اینترپل باید در پلتفرم‌های متاورس حضور داشته باشد. به همین دلیل است که این سازمان در حال حاضر جایگاه خاص خود را در متاورس دارد که در جریان نودمین مجمع عمومی آن در دهلی نو در ماه اکتبر افتتاح شد.
پلتفرم متاورس اینترپل هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند. ورود به متاورس به آن‌ها این امکان را می‌دهد که دوره‌های آنلاین خود را به اعضای اینترپل در کشورهای دیگر ارائه دهند و همچنین، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا توانایی‌های به دست آمده را مستقیماً در متاورس تمرین کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

نیوز بیت کوین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا