بازی

بازی‌های پلی استیشن 1 روی پلی استیشن 5 چگونه اجرا می‌شوند؟

بازی‌های پلی استیشن 1 روی پلی استیشن 5 چگونه اجرا می‌شوند؟

سرویس جدید پلی استیشن پلاس به‌زودی کار خودش را آغاز می‌کند و شما می‌توانید بازی‌های کلاسیکی مثل Oddworld: Abe’s Oddysee را روی PS5 تجربه کنید.

Oddworld: Abe’s Oddysee یکی از بازی‌های PS1 است که در دسترس مشترکین پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. اکنون به‌نظر می‌رسد که در بعضی از کشورهای آسیایی بازیکنان می‌توانند به این عنوان دسترسی داشته باشند و ویدیویی از Oddworld: Abe’s Oddysee منتشر کرده‌اند. این ویدیو همچنین ما را بیشتر با ویژگی‌های شبیه‌ساز پلی استیشن 5 آشنا می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها گزینه‌های گرافیکی است. 

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید

در روزهای گذشته Oddworld: Abe’s Oddysee، بازی Ridge Racer 2 از کنسول دستی پی‌اس‌پی، Worms Armageddon و Worms World Party روی فروشگاه پلی استیشن در دسترس قرار گرفته‌اند و قیمتی بین ۳.۵ دلار تا ۹ دلار دارند. سونی تغییراتی در این عناوین ایجاد می‌کند تا بیشتر مناسب PS5 و PS4 باشند. همچنین بازی‌های کلاسیک روی این کنسول‌ها از تروفی‌ها پشتیبانی می‌کنند.

پلی استیشن پلاس شامل سه نوع اشتراک مختلف می‌شود: اشتراک اولیه و استاندارد PS Plus حدود ۶۰ دلار (سالانه) قیمت دارد و شامل بازی‌های رایگان ماهانه، ذخیره‌سازی در فضای ابری و تخفیفات متنوع می‌شود. PS Plus Extra ماهانه ۱۵ دلار و سالانه ۱۰۰ دلار خواهد بود و حدود ۴۰۰ بازی (ترکیبی از عناوین انحصاری و ثردپارتی) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیگر اشتراک پلی استیشن پلاس، پریمیوم است که بیشترین قیمت را دارد. در این سطح بازیکنان به بیش از ۷۰۰ بازی جدید و کلاسیک دسترسی خواهند داشت. برای دسترسی به نسخه پریمیوم شما باید ماهانه ۱۸ دلار و یا سالانه ۱۲۰ دلار بپردازید. سونی لیست اولیه بازی‌های این سرویس را منتشر کرده که پیشنهاد می‌کنیم آن را بررسی کنید. 

 سرویس جدید پلی استیشن پلاس از تاریخ ۳ خرداد در آسیا، ۱۲ خرداد در ژاپن، ۲۳ خرداد در آمریکای شمالی و جنوبی، و ۲ تیر در اروپا، استرالیا و نیوزلند راه‌اندازی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول


ماینکرفت #72 – متفاوت‌ترین چالش ماینکرفت!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا