بازی

هف‌هشتاد دنیای خدمات پرداخت الکترونیکی

هف‌هشتاد دنیای خدمات پرداخت الکترونیکی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای فناوری با سرعتی سرسام‌آور در حال رشد و حرکت به سمت آینده است و در این مسیر کاربران نیز به سرعت خود را با این تکنولوژی‌های نوین همسو می‌کنند. با صعود شاخص نفوذ اینترنت و گوشی تلفن همراه بین مردم که اکنون به بالاترین عدد خود رسیده است و همچنین افزایش روزانه تعداد کاربران فضای مجازی، نیازمندی‌ها و فرصت‌های جدیدی نیز در این جهان گسترده دیجیتالی ایجاد شده است. شاید بتوان مهمترین نیاز کاربران را پس از برقراری ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی، انجام خدمات مالی و بانکی از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت دانست که دغدغه بخش بزرگی از جامعه به خصوص فعالان اقتصادی را مرتفع نموده است.

دیگر زمان مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها، انتظار در صف‌های طولانی باجه‌ها و تکمیل فرم‌های کاغذی سپری شده است. امروزه برای انتقال وجه کافیست یک اپلیکیشن پرداخت یا موبایل بانک بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید و تنها با چند کلیک ساده تمام امور مالی و پرداخت‌های خود را به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانید. در حقیقت بانک‌ها به جای تبلیغات پر هزینه و تعیین جوایز متنوع برای جدب سپرده‌گذاران، اکنون در تلاش برای جذب مشتری از طریق ارائه خدمات الکترونیکی پیشرفته از جمله اپلیکیشن موبایل بانک مدرن‌تر با کاربری ساده‌تر نسبت به رقبا می‌باشند. 

 با وجود اینکه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی چند سالی است که میان کاربران رواج پیدا کرده و به بلوغ رسیده است، اما در حال حاضر محبوب‌ترین ابزار مالی بین کاربران، سوپر اپلیکیشن‌های پرداخت الکترونیک هستند. امروزه کمتر شخصی را خواهید یافت که یک یا چند اپلیکیشن‌ پرداخت را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نکرده باشد. اما دلیل این محبوبیت در وهله اول عدم محدود بودن به یک بانک و قابلیت انتقال وجه و انجام تمامی امور مالی و پرداخت‌ها از طریق تمامی حساب‌های بانکی کاربران می‌باشد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های موبایل بانک متمایز نموده است. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های پرداخت به مرور پیشرفته‌تر شده و از یک اپلیکیشن‌ مخصوص انجام امور مالی و مدیریت حساب‌های بانکی به اپلیکیشنی جامع برای تمامی نیازهای روزمره کاربران از خرید بلیط هواپیما و اتوبوس گرفته تا تهیه بیمه نامه و پرداخت‌ عوارض خودرو شخصی تبدیل شده‌اند.

یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پر کاربردترین اپلیکیشن‌های پرداخت، اپلیکیشن هف‌هشتاد است که پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با قابلیت‌های شگفت انگیز در ادامه با ما همراه باشید. ضمناً اگر تا کنون اپلیکیشن ۷۸۰ برای ایفون  را نصب ننموده‌اید می‌توانید با تهیه حق عضویت سیبچه آنرا به سادگی بر روی گوشی اپل خود راه‌اندازی کنید.

آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن هف‌هشتاد

اپلیکیشن هف‌هشتاد توسط متخصصین گروه شرکت‌های تهران اینترنت به عنوان یکی از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات در کشور طراحی و توسعه داده شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ابتدا این شرکت با هدف توسعه خدمات پرداخت در حوزه موبایل اقدام به ایجاد کد دستوری *780# (با برند ثبت شده هفـ‌هشتاد) نمود که به محبوبیت بسیاری میان کاربران دست یافت. با پیشرفت صنعت تلفن همراه و افزایش تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند، این شرکت اقدام به تولید اپلیکیشن هفـ‌هشتاد نمود که توانسته است بیش از 2.000.000 تراکنش روزانه را در کارنامه فعالیت خود ثبت نماید.

هف‌هشتاد دنیای خدمات پرداخت الکترونیکی - lastech

از قابلیت‌های بی‌شمار اپلیکیشن هف‌هشتاد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پرداخت قبض: اپلیکیشن هفـ‌هشتاد بستری سریع و مطمئن برای پرداخت تمامی قبوض خدماتی از قبیل تلفن ثابت، همراه اول، برق، آب و گاز، جریمه و عوارض شهرداری است. امکان پرداخت تمام قبوض از طریق شناسه قبض به همراه امکان ذخیره قبض برای پرداخت‌های بعدی نیز میسر می‌باشد.
  • مشاهده موجودی: امکان مشاهده موجودی حساب تمام کار‌تهای بانکی عضو شتاب در اپلیکیشن هفـ‌هشتاد فراهم است. با استفاده از سرویس موجودی اپلیکیشن هفـ‌هشتاد شما می‌توانید موجودی کارت بانکی خود را در لحظه دریافت نمایید. به منظور حفظ حریم شخصی افراد و نیز اطمینان از امنیت انجام تراکنش، این امکان تنها در صورتی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که کد ملی مالک سیم کارت و کد ملی دارنده شماره کارت، باهم منطبق باشد.
  • انتقال وجه کارت به کارت: امکان انتقال وجه از مبدا بانکهای عضو شتاب به مقصد تمامی بانک‌ها و موسسات مالی در بخش کارت به کارت اپلیکیشن هفـ‌هشتاد فراهم است. امکاناتی نظیر دسترسی سریع و آسان به لیست کارت‌های مبدا، امکان جستجوی نام دارنده کارت مقصد و امکان نشان کردن کارت‌های مبدا و مقصد پرتراکنش، نقش موثری بر سرعت انجام تراکنش‌ها دارد.
  • خرید شارژ و بسته اینترنت: امکان خرید شارژ و انواع بسته‌های اینترنتی برای سیم کارت خود و دیگران با سریع‌ترین و راحت‌ترین روش ممکن از تمامی اپراتور‌ها شامل ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل‌.
  • خدمات گردشگری: امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط اتوبوس و قطار.

ضمناً خدمات نیکوکاری اپلیکیشن هفـ‌هشتاد از گذشته بستری امن و قابل اطمینان برای کاربران بوده تا مبالغ دلخواه خود را برای موسسات خیریه به منظور کمک به خانواده‌های بی بضاعت، درمان کودکان بیمار، خرید جهیزیه و لوازم منزل، تحصیل کودکان و … واریز نمایند. می‌توانید با دریافت امتیاز از هر تراکنش و تبدیل آن به شانس برای شرکت در قرعه‌کشی‌های هیجان انگیز باشگاه مشتریان هفـ‌هشتاد از جوایز نفیس و امکانات مخصوص کاربران اپلیکیشن هفـ‌هشتاد بهره‌مند شوید.

نتیجه‌گیری

به کمک سوپر اپلیکیشن‌ها، کاربران قادر به دسترسی به تمامی ابزارهای مورد نیازشان در یک اپلیکیشن جامع هستند که سهولت و سرعت استفاده از خدمات آن را افزایش داده و رضایت آنها را به همراه دارد. اپلیکیشن هفـ‌هشتاد به عنوان یکی از اولین سوپر اپلیکیشن‌های پرداخت کشور، محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران داشته و همواره در تلاش بوده است تا ضمن ایجاد یک محیط امن و کاربردی، طیف وسیعی از نیازهای روزمره کاربران را پوشش داده و تجربه‌ای متفاوت را برای آنها فراهم نماید.

پیشنهاد ما این است که اگر تا امروز این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب نکرده‌اید فرصت را از دست نداده و هم اکنون با نصب آن، از امکانات بی‌نظیر، رابط کاربری روان و کاربردی و امنیت بسیار بالای آن نهایت استفاده را ببرید.

با توجه به وجود محدودیت‌های متعدد برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فارسی بر روی گوشی‌های اپل، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه اپلیکیشن 780  را از طریق تهیه حق عضویت سیبچه خواهید داشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا