بازی

Hogwarts Legacy بزرگ‌ترین بازی برادران وارنر روی استیم است

Hogwarts Legacy بزرگ‌ترین بازی برادران وارنر روی استیم است

بازی هاگوارتز لگاسی (Hogwarts Legacy) هنوز به صورت کامل به بازار منتشر نشده، اما توانسته به بزرگ‌ترین لانچ کمپانی برادران وارنر در استیم تبدیل شود.

نسخه استاندارد بازی Hogwarts Legacy تا فردا منتشر نمی‌شود و در حال حاضر تنها خریداران Deluxe Edition قادر به تجربه آن هستند. اما همین افراد توانسته‌اند رکورد بزرگ‌ترین لانچ تاریخ کمپانی برادران وارنر را ثبت کنند. هاگوارتز لگاسی حتی پیش از عرضه با پیش‌فروش‌های خود توانسته بود به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:با SteamOS بیشتر آشنا شویدبا سیستم عامل استیک دک بیشتر آشنا شوید
با SteamOS بیشتر آشنا شوید

بنابر گزارش SteamDB این بازی توانسته رکورد ۴۸۹۱۳۹ بازیکن همزمان را ثبت کند. جدیدترین ساخته اوالانچ سافتور همچنین به هفتمین بازی محبوب استیم بین عناوین تک نفره و داستان محور تبدیل شده است. دیگر بازی بسیار موفق کمپانی برادران وارنر Multiversus نام دارد که تنها ۱۵۳ هزار بازیکن همزمان داشت. 

بازیکنان با قیمت ۷۰ دلار قادر به خرید نسخه Deluxe هستند که یعنی هاگوارتز لگاسی تاکنون روی حداقل ۳۳.۵ میلیون دلار از این طریق فروش داشته است. انتظار می‌رود که با عرضه نسخه استاندارد در روز آینده تعداد بازیکنان همزمان Hogwarts Legacy افزایش زیادی داشته باشد و شاید بتواند به یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ استیم نیز تبدیل شود.

بازی Hogwarts Legacy

این عنوان حتی پیش از عرضه توانسته رکورد بیشترین بیننده در میان بازی‌‌های تک نفره توییچ را هم بکشند و ۱.۳ میلیون مخاطب ویدئوهایی هاگوارتز لگاسی را تماشا کرده‌اند. این رکورد پیش از این در اختیار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار داشت که در سال ۲۰۲۰ توانست ۱.۱۴ میلیون بیننده داشته باشد. 

Hogwarts Legacy در تاریخ ۲۱ بهمن برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و در ۲۵ جولای (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

Hogwarts Legacy بزرگ‌ترین بازی برادران وارنر روی استیم است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا