شبكه اجتماعی

آیا اولویت اینستاگرام تولید محتوای ویدئویی می‌شود؟

آدام موسری، رییس اینستاگرام، در ویدئویی که در توئیتر و اینستاگرام پست نموده این موضوع را روشن کرده است که «ویدئوها آینده اینستاگرام هستند.» ولی اکنون این پلتفرم شبکه اجتماعی، برای اینکه برخی اطلاعات پس‌زمینه‌ای ارائه کرده باشد، برخی تغییرات ریل‌محور را اعلام کرده است که به مذاق برخی از اعضای تبار کارداشین که میلیون‌ها فالوئر دارند خوش نیامده است.  
 
به گزارش lastech به نقل از اسلش‌گیر، مورسی گفت که «باید صادق باشم. من بر این باورم که اینستاگرام به تدریج هرچه بیشتری ویدئویی خواهد شد.»
وی افزوده است که اگر شما به فید اصلی این اپ نگاه کنید، محتوایی که توسط افراد به اشتراک گذاشته می‌شود و الگوی مصرفی آنها به طرز فزاینده‌ای از تصاویر استاتیک به سمت ویدئوها در حال شیفت پیدا کردن است.
 
با این حال نکته اصلی در اینجا این است که اینستاگرام به عکس‌ها وفادار خواهد ماند، با وجود اینکه انقلاب در رسانه‌های اجتماعی آن را به سمت آینده‌ای ویدئومحور سوق می‌دهد.
موسری خاطرنشان کرد: «می‌خواهم این موضوع را شفاف کنم که ما قصد داریم تا به پشتیبانی از عکس‌ها ادامه دهیم. این بخشی از میرات ماست.»
 

اینستاگرام

به این حال موج اخیر تست‌ها و تغییرات علنی که اینستاگرام به اجرا در آورده است به صراحت نشان می‌دهد که عکس‌ها در حال از دست دادن جایگاه اصلی خود در این پلتفرم تحت مالکیت متا هستند. بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزاینده‌ای تیک‌تاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب می‌کنند.
 
چند روز پیش، اینستاگرام اعلام کرد که در هفته‌های آینده، تمام ویدئوهایی که توسط کاربرانی که پروفایل عمومی دارند و طول آنها کمتر از 15 دقیقه است به ریل‌ها تبدیل خواهند شد. به این ترتیب همه ویدئوهای واجد شرایط در برگه (تب) ریل‌ها برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان ظاهر خواهند شد.
 
همچنین، اینستاگرام در حال ادغام کردن فید ویدئو و ریل‌ها در یک داشبورد واحد برای همه کلیپ‌ها است.
علاوه بر این، اینستاگرام در حال بسط دادن قابلیت ریمیکس کردن به تصاویر هم هست. به بیان ساده، عکس‌های عمومی شما توسط کاربران دیگر اینستاگرام قابل ریمیکس شدن هستند تا ریل‌های واکنشی جدید ساخته شود.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا