رمز ارز

با ورود توکن‌های هوش مصنوعی به بازار، سرنوشت بیت کوین چه خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز هوش مصنوعی واژه‌ای جدید در بازار ارزهای دیجیتال است. افزایش سریع ارزش این توکن‌ها یادآور رشد میم کوین‌ها در سال 2021 است. در حالی که همه سر و صداها به دلیل استقبال بالا از ربات ChatGPT و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است، معامله‌گران کریپتو باید هنگام سرمایه‌گذاری در این ارزهای دیجیتال محتاط باشند؛ چراکه برخی از این پروژه‌ها ممکن است از فاکتور هوش مصنوعی به روشی معنادار استفاده کنند.
به طور گسترده اعتقاد بر این است که رمزارزهایی که برای افزایش مقیاس، جهت تحقق اهداف مختلف، به فناوری هوش مصنوعی نیازمندند، به عنوان توکن‌های رمزارزی مبتنی بر هوش مصنوعی در نظر گرفته می‌شوند. در آینده، خیلی چیزها می‌تواند به چگونگی توسعه فناوری هوش مصنوعی بستگی داشته باشد تا بتوان این پروژه‌های رمزارزی را با دخالت کمتر انسان‌ها، تقویت کند. از این رو، بسیاری از این توکن‌های هوش مصنوعی قبل از دستیابی به ظرفیت کامل، هنوز در حال پیشرفت هستند.
توکن‌هایی مانند The Graph (GRT) و SingularityNET (AGIX) در زمان‌های اخیر چندین برابر رشد کرده‌اند و در بازار رمزارزها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. در واقع، چند هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیر ترافیک جستجو با عباراتی مانند “رمزارز هوش مصنوعی” بودیم.
مانند هر بخش جدیدی از رمرزارزها، با ورود توکن‌های هوش مصنوعی به بازار، سؤالاتی در مورد سهم بازار بیت کوین (BTC) مطرح می‌شود. بیت‌کوین مدت‌هاست که بر اساس فاندامنتال‌های قوی و مفهوم «ذخیره ارزش» خود در حال افزایش بوده است. از طرفی، همانطور که در رویدادهای اخیر بازار پیرامون اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مشاهده شد، این سناریوی اقتصاد کلان است که همچنان بر بیت کوین تأثیر می‌گذارد.
لازم به ذکر است که از نظر درصد ارزش بازار در میان رمزارزها، بیت کوین در دو سال اخیر توانسته تسلط 40 درصدی خود را حفظ کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا