رمز ارز

پیش‌بینی درآمدزایی ۴۵۰ میلیارد دلاری برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در گزارشی تحت عنوان “ایده‌های بزرگ ۲۰۲۳” که به تازگی منتشر شد، شرکت مدیریت سرمایه Ark Invest پیش‌بینی‎های جسورانه‎ای در مورد شبکه‌های قرارداد هوشمند ارائه داده است. محققان این شرکت می‌گویند که ارزش دارایی‌های مالی توکنیزه‌شده درون زنجیره‌ای، رشد خواهد کرد. بر اساس این گزارش، برنامه‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های قرارداد هوشمندی که به آن‌ها نیرو می‌دهند، می‌توانند سالانه ۴۵۰ میلیارد دلار درآمد ایجاد کنند و تا سال ۲۰۳۰ به ارزش بازار ۵.۳ تریلیون دلار برسند.
رقم ۴۵۰ میلیارد دلاری با پیش‌بینی رشد پذیرش قراردادهای هوشمند، مشابه با اینترنت اولیه به دست آمده است. اگر خدمات مالی غیرمتمرکز مسئولیت یک سوم از خدمات مالی سنتی را بر عهده بگیرد، ارزش این صنعت تا سال ۲۰۳۰ به ۵ تریلیون دلار خواهد رسید.
این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که کاربرد شبکه‌های قرارداد هوشمند در حال گسترش است. آنچه زمانی تحت سلطه انتقالات اتریومی بود، اکنون اکوسیستم متنوعی از خدمات DeFi، NFTها و استیبل کوین‌ها را شامل می‌شود. با کنار گذاشتن واسطه‌های متمرکز، معامله‌گران به طور روزافزون از شفافیت امور مالی غیرمتمرکز حمایت می‌کنند.
شرکت Ark Invest همچنین درمورد اتریوم، بزرگترین شبکه قراردادهای هوشمند جهان، بیان کرد که فاندامنتال‌های این شبکه اکنون قوی‌تر از بیت کوین هستند.
این شرکت افزود که شبکه‌های لایه اول جدید، مانند Aptos، به دلیل مدل‌های توزیع توکن، به شدت متمرکز هستند. در نتیجه، شبکه‌های جدید نمی‌توانند ادعا کنند که به اندازه کافی بر اساس هولدرهای توکن خود غیرمتمرکز هستند و می‌توانند در معرض فشارهای خودی باشند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا