بازی

کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 احتمالا فروردین ماه سال آینده عرضه خواهد شد

کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 احتمالا فروردین ماه سال آینده عرضه خواهد شد

اگر مدارک منع موقت مربوط به جزئیات برنامه‌های شرکت انویدیا درست باشد، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4070 ممکن است در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۲) عرضه شود.

در حالی که تاریخ دقیقی فاش نشده، سایت Videocardz اسناد منع سانسور شده مربوط به آخرین کارت گرافیک سری RTX 40 را فاش کرده است. تصویر سند عمدتاً مبهم است، اما جدولی از اطلاعات با عنوان «زمان‌بندی منع موقت» نشان می‌دهد که «معرفی محصول» و «نقد و بررسی اینفلوئنسرها و رسانه» برای تاریخی که قرار است در آینده تعیین شود، منع موقت شده است.

در همین حال، باکس موجود در جدول اطلاعاتی مربوط به تاریخ عرضه کارت گرافیک ۴۰۷۰ معمولی در مغازه‌ها، بازه انتشار «آوریل» را در نظر گرفته است. شایان ذکر است که حتی اگر این اطلاعات از طرف خود انویدیا باشد، این برنامه‌ها به راحتی می‌توانند تغییر پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:تفاوت G-Sync با FreeSync در چیست؟راه حل مشکل پارگی تصویر
تفاوت G-Sync با FreeSync در چیست؟

با این حال، قابل باور است که نسخه معمولی کارت ۴۰۷۰ به زودی منتشر شود. RTX 4090 در مهر ماه امسال عرضه شد و بلافاصله به عنوان یکی از بهترین کارت‌های گرافیک ساخته شده مورد تحسین قرار گرفت. ۴۰۸۰ یک ماه بعد از آن در آبان ماه وارد قفسه مغازه‌ها شد.

کارت گرافیک 4070Ti در ۳ ژانویه در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد و چند روز بعد در ۵ ژانویه در دسترس قرار گرفت. 4070Ti تاکنون با بیشترین جنجال در میان پردازنده‌های گرافیکی نسل جدید مواجه شده و بسیاری از آن به عنوان مدل ۱۲ گیگابایتی عرضه‌نشده RTX 4080 استقبال می‌کنند.

Nvidia

هنوز مشخصات تایید شده‌ای برای کارت ۴۰۷۰ معمولی نداریم، اما حدس و گمان‌های زیادی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه 20TFLOPS مشابه آخرین نسل RTX 3080 خواهد بود که حدود ۵۰ درصد سریعتر از RTX 3070 خواهد بود. علاوه بر این گفته شده که ۴۰۷۰ دارای همان تعداد هسته CUDA با ۳۰۷۰ است، اما می‌تواند به سرعت کلاک بسیار سریع‌تری برسد.

به خاطر داشته باشید که مهم نیست که ۴۰۷۰ جدید چه مشخصاتی دارد، ویژگی‌های پردازنده‌های گرافیکی سری چهل به احتمال زیاد زمانی که در حال انجام بازی هستید، عملکرد را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. DLSS 3.0 و معماری جدید Ada Lovelace انویدیا قطعاً تفاوت‌هایی را در کارت پرچمدار ۴۰۹۰ ایجاد کردند که بلافاصله به عنوان بهترین GPU انتخاب شد.

مطلب پیشنهادی:کاهش دوباره قیمت کارت‌‌‌‌‌های گرافیک‌ی به زیر قیمت MSRPچقدر قیمت کارت‌های گرافیکی کاهش یافته است؟
کاهش دوباره قیمت کارت‌‌‌‌‌های گرافیک‌ی به زیر قیمت MSRP


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

Cities: Skylines و Atomic Heart در فوریه به گیم پس خواهند آمد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا