رمز ارز

بیت کوین چگونه سرمایه افراد را در برابر تورم بیمه می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه ARK Invest، بیت کوین بزرگترین روش دفاع در برابر مصادره ثروت است و مانند یک بیمه‌نامه برای کشورهای در حال توسعه عمل می‌کند.
این سرمایه‌گذار یکی از خوش‌بین‌ترین افراد در صنعت کریپتو می‌باشد که همچنان نسبت به هدف یک میلیون دلاری خود برای قیمت بیت کوین پافشاری می‌کند و معتقد است که این ارز دیجیتال فرصت‌هایی را برای حفظ ثروت تمام افراد، از جمله ثروتمند و فقیر، فراهم می‌کند.
وود در مصاحبه‌ اخیر خود می‌گوید:

در سرتاسر جهان تورم فوق‌العاده‌ای وجود دارد؛ زیرا ارزهای کشورها از هم پاشیده و این افراد به یک بیمه‌‌نامه مانند بیت کوین نیاز دارند.

وود معتقد است که استفاده از بیت کوین به عنوان سپری در برابر مصادره ارزش توسط تورم، سود زیادی دارد. بیت کوین از نظر عرضه کل دارای محدودیت 21 میلیون واحدی است که باعث می‌شود برعکس ارزهای فیات، از افت ارزش در نتیجه چاپ پول مصون باشد.
شرکت سرمایه‌گذاری Ark Invest، با مدیریت کتی وود به تازگی 33756 سهم دیگر در صرافی رمزارز Coinbase (COIN) به ارزش 1.45 میلیون دلار خریداری کرد. طبق گزارش‌ها، بخش اعظم سود این شرکت در ماه ژانویه به پشتوانه سهام‌ شرکت‌های فناوری از جمله تسلا و روکو به دست آمد که به ترتیب 68 و 45 درصد رشد کردند. سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی این شرکت از جمله Coinbase (COIN) و Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) نیز نقش مهمی در سودهای آن داشته‌اند که از ابتدای سال تاکنون، 142٪ و 67٪ افزایش یافته‌اند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا