بازی

فیلم Nope جردن پیل رتبه اول باکس آفیس را به خود اختصاص داد

فیلم Nope جردن پیل رتبه اول باکس آفیس را به خود اختصاص داد

فیلم ترسناک Nope جدیدترین اثر جردن پیل که با بودجه کلان ساخته شده، در اولین آخر هفته اکران خود به فروش ۴۴ میلیون دلاری رسید. بیشتر از اولین ساخته پیل، Get Out که در اولین آخر هفته اکران خود ۳۳ میلیون دلار فروش داشت.

با این حال، این فیلم از فروش شگفت‌انگیز ۷۱ میلیون دلاری Us، فیلم قبلی پیل و ۵۰ میلیون دلاری که پیش‌بینی میشد در اولین آخر هفته اکران به دست بیاورد، کمتر فروش کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک

فیلم Get Out در ادامه تبدیل به یک اثر موفق انتقادی و تجاری شد و بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. جردن پیل نیز اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را به خاطر آن به خانه برد.

فیلم Us نیز با نقدهای مثبت، نمایش خود را با بیش از ۲۵۵ میلیون دلار به پایان رساند. اما در حالی که واکنش منتقدین نسبت به Nope اکثرا مثبت بوده و جاه‌طلبی موضوعی و بصری آن را ستایش کرده‌اند، واکنش طرفداران، تصویر نگران‌کننده‌ای را برای فروش آینده فیلم ترسیم کرده است.

این فیلم امتیاز B سایت CinemaScore از میان مخاطبان روز افتتاحیه را به دست آورده که امتیازی کمتر نسبت به فیلم‌های پرمفهوم بوده و بیشتر هم‌امتیاز با فیلم‌های ترسناک قدیمی است.

هزینه ساخت فیلم Nope حدود ۶۸ میلیون دلار گزارش شده که تا حدی به خاطر فیلم‌برداری فرمت IMAX و دستمزد بالای بازیگر دنیل کالویا بوده است. در مقایسه باید گفت فیلم Us با بودجه ۲۰ میلیون دلار ساخته شد، در حالی که فیلم Get Out با بودجه ۴.۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

Nope

پس از دو هفته صدرنشینی، Thor: Love and Thunder به رتبه دوم باکس آفیس این هفته رسید. این فیلم در سومین آخر هفته اکران خود ۲۲.۱ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به ۲۷۶ میلیون دلار رساند. در سطح جهانی، چهارمین فیلم ثور در آستانه عبور از مرز ۶۰۰ میلیون دلار است.

Minions: The Rise of Gru جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و پس از چهار هفته اکران، ۱۷.۷ میلیون دلار به فروش داخلی خود اضافه کرد. مجموع فروش انیمیشن اکنون به رقم خارق العاده ۲۹۷ میلیون دلار در داخل کشور آمریکا و بیش از ۶۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان رسیده است.

رتبه چهارم به فیلم اقتباسی Where the Crawdads Sing تعلق گرفت که در آخر هفته دوم ۱۰.۳ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش داخلی خود را به بیش از ۳۸ میلیون دلار رساند. این فیلم در اولین آخر هفته اکران خود فراتر از حد انتظارات عمل کرد و ۱۷ میلیون دلار بدست آورد.

رتبه پنجم باکس آفیس به پدیده امسال، Top Gun: Maverick رسید که در نهمین آخر هفته اکران خود ۱۰ میلیون دلار دیگر به دست آورد تا مجموع فروش داخلی خود را به ۶۳۵ میلیون دلار برساند. باید دید آیا ماوریک به اندازه کافی بنزین در موتورهایش دارد که بتواند از فیلم Jurassic World (۶۵۳ میلیون دلار) و تایتانیک (۶۵۹ میلیون دلار) برای رسیدن به جایگاه هفتمین فیلم پرفروش داخلی در تاریخ عبور کند یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا