بازی

تاریخ عرضه نسخه‌های بلوری و دیجیتال فیلم The Whale مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه‌های بلوری و دیجیتال فیلم The Whale مشخص شد

اخبار جدید حاکی از آن است که نسخه‌های بلوری، دیجیتال و دی‌وی‌دی فیلم The Whale (نهنگ) در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند ۱۴۰۱) منتشر می‌شوند طرفداران این فرصت را دارند تا یک بار دیگر پای تماشای آن بنشینند. علاوه بر انتشار نمایش خانگی، این فیلم همچنین شامل محتوای اضافی در پشت صحنه، مانند People Are Amazing: Making The Whale است که به پروسه ساخت این فیلم می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

نهنگ به کارگردانی دارن آرنوفسکی (سازنده Requiem for a Dream) بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام نوشته ساموئل دی هانتر ساخته شده است. برندن فریزر در این فیلم نقش یک معلم انگلیسی حدودا ۲۷۰ کیلویی را بازی کرده که تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با دخترش که از او جدا شده، دوباره ارتباط بگیرد. در این فیلم برندن فریزر نقش اصلی چارلی را در کنار سیدی سینک، تای سیمپکینز، هانگ چائو و سامانتا مورتون بازی کرده است.

فیلم The Whale

این فیلم طی نمایش در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و تماشاگران به مدت ۶ دقیقه آن را به طور ایستاده تشویق کردند که باعث شد اشک شوق از چشمان برندن فریزر جاری شود. در طول این رویداد فریزر در رابطه با سختی‌های فیلمبرداری با اضافه وزنی که داشته سخن گفت و از احساس سرگیجه‌ای که به او دست می‌داده پرده برداشت.

درحالی که فیلم The Whale پس از اکران سراسری در سینماها نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد، همچنان بازیگران آن مانند فریزر و چائو مورد تمجید قرار می‌گیرند و خود فیلم هم موفق شده سه نامزدی اسکار را در بخش‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین نقش‌آفرینی بازیگر زن در نقش مکمل را برای فریزر و چائو به ارمغان آورد.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا