بازی

مدت زمان بازی Atomic Heart مشخص شد

مدت زمان بازی Atomic Heart مشخص شد

کارگردان بازی Atomic Heart در یک مصاحبه جدید فاش کرد که این بازی شوتر اول شخص ترسناک بین ۲۰ تا ۲۵ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت، البته اگر بخواهید بازی را به‌طور ۱۰۰ درصد تمام کنید، این میزان بیشتر خواهد بود.

«رابرت باگراتونی»، کارگردان این عنوان در مصاحبه‌ای با SegmentNext توضیح داد که اگر می‌خواهید تمام چیزهایی که Atomic‌ Heart برای ارائه در اختیار دارد را تجربه کنید، مدت زمان بازی می‌تواند تا ۴۰ ساعت افزایش پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktide

او در مصاحبه خود گفت:

برای تکمیل کمپین داستان اصلی، بازیکنان باید تقریبا ۲۵-۲۰ ساعت وقت بگذارند. اما با توجه به اینکه دنیای Atomic Heart بسیار بزرگ و پر از فعالیت‌های مختلف است، کامل کردن آن بسیار بیشتر طول خواهد کشید. در واقع، ارائه میزان دقیق آن کمی دشوار است، با این حال می‌توانم حدس بزنم که تکمیل بازی ممکن است حدود ۴۰-۳۵ ساعت طول بکشد.

بازی جدید

این کارگردان در بخش دیگری از مصاحبه خود همچنین فاش کرد که ۱۲ نوع اسلحه مختلف در Atomic Heart وجود خواهد داشت و همچنین درباره برخی از مکانیک‌های ساخت و ارتقا بازی نیز توضیح داد:

در مجموع ۱۲ نوع اسلحه مختلف وجود خواهد داشت و برای هر یک از آن‌ها چندین نوع ارتقا مختلف و شاخه‌های مهارتی متعدد وجود دارد.

برای اینکه بتوانید سلاح خود را ارتقا دهید، باید در هر قسمت از گوشه و کنار بازی، از وسایل گرفته تا تجهیزات و اجساد را به جستجو و جمع‌آوری اجزا آن بپردازید. وقتی اجزا کافی را در اختیار داشته باشد، می‌توانید از سیستم NORA استفاده کنید که هوش مصنوعی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

Atomic Heart قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) برای ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی منتشر شود. همچنین بازی از روز اول در دسترس سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

مدت زمان بازی Atomic Heart مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا