بازی

نمرات بازی انحصاری ایکس باکس Grounded منتشر شد

نمرات بازی انحصاری ایکس باکس Grounded منتشر شد

نسخه کامل بازی Grounded امروز به صورت انحصاری برای پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود و اکنون منتقدان به نقد و بررسی آن پرداخته‌اند. 

بازی Grounded با الهام از آثاری مثل A Bug’s Life و Honey I Shrunk The Kids ساخته شده است. در Grounded بازیکنان به اندازه یک مورچه کوچک می‌شوند تا زندگی حشره‌ای را در حیاط خانه تجربه کنند و خطرات زندگی این چنینی را از طریق تلاش برای بقا تجربه کنند. این بازی تاکنون از ۱۳ نقد و بررسی متای خوب ۸۱ را کسب کرده است. 

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟

خلاصه نمرات بازی Grounded:

Grounded دوره دسترسی زودهنگام خود را با یک به‌روزرسانی نهایی به پایان می‌رساند تا همه چیز را جمع کند و ساعت‌ها محتوای جدید و تازه را به بازی اضافه کند. نتیجه کار یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ است. Grounded مطمئنا برای سال‌های آینده الهام‌بخش عناوین دیگر در ژانر بقا خواهد بود.

سایت Windows Central – نمره: ۱۰۰

Grounded یک بازی نقش‌افرینی و بقا بسیار قابل توجه است که در حال برداشتن اولین گام‌های (کوچک) خود است. بازی پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یکی از ملزومات این ژانر را دارد، در حال حاضر هم به اندازه‌ای خوب است که طرفداران ژانر بقا را عاشق خود کند. به این بازی فرصت بدهید، زیرا لیاقتش را دارد.

سایت Hobby Consolas –  نمره: ۸۳

بازی GROUNDED

Grounded همیشه روی کاغذ ایده‌ای خوبی داشت، اما استودیو Obsidian این پتانسیل را برای لانچ به ثمر رسانده و یک هیجان و لذت فوق‌العاده اسپیلبرگی ارائه می‌دهد.

سایت GamesRadar+ – نمره: ۷۰

Grounded در حال حاضر از طریق پی‌سی و ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار دارد و از امروز به صورت رسمی لانچ می‌شود. آپدیت نهایی بازی شامل منطقه «حیاط بالایی»، دستور ساخت زره‌های جدید، دستور تهیه سلاح‌های جدید و باس غول پیکر Mantis می‌شود. شما با به روزرسانی Grounded همچنین می‌توانید بالاخره داستان آن را به اتمام برسانید.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا