رمز ارز

ریپل عقب‌ماندگی‌ها را جبران می‌کند!

زمان مطالعه: دقیقه

به گزارش XRPScan، بلاکچین XRP Ledger با انعقاد موفق ۷۲ میلیون دفترکل به یک نقطه عطف تاریخی رسیده است. XRP Ledger یک بلاکچین عمومی غیرمتمرکز است که موارد استفاده از آن، پرداخت‌های خرد، دیفای، توکن‌های NFT و غیره، را شامل می‌شود.
چند ساعت پیش، XRP Ledger از انعقاد موفق ۷۲ میلیونمین دفتر کل خود خبر داد. در حال حاضر، بیش از ۱۵۰ اعتبارسنج در دفتر کل XRP فعال هستند که توسط دانشگاه‌ها، صرافی‌ها، انواع کسب‌وکارها و افراد اداره می‌شوند. این بلاکچین از یک پروتکل اجماع استفاده می‌کند که تضمین‌کننده غیرمتمرکز شدن بلاکچین با رشد تعداد اعتبارسنج‌ها به‌ مرور زمان است.
علاوه بر این، یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات Node به نام Apex گفته است که در حال ساخت یک پل کاملا تضمینی از آوالانچ به XRP Ledger است که تا پایان آگوست راه‌اندازی خواهد شد. این پل اجازه انتقال توکن‌های XRP از XRP Ledger به آوالانچ و دیگر شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را می‌دهد. پس از پایان ساخت پل، شرکت Apex توکن رپد ریپل (wXRP) را روی ApexSwap عرضه خواهد کرد.
اخیرا و در ماه مارس نیز Multichain اعلام کرد که از XRPL پشتیبانی کرده و امکان انتقال XRP بین زنجیره‌های مختلف (EVM و غیر EVM) را فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا