رمز ارز

استیبل کوین جدید کاردانو به موفقیت بزرگی دست یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استیبل کوین Djed که توسط شبکه COTI و تیم سازنده کاردانو ساخته شده است، بیشترین افزایش تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد در بین برنامه‌های غیرمتمرکز کاردانو در هفت روز گذشته را به نام خود ثبت کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بر اساس آمار منتشرشده توسط کاردانو، استیبل کوین Djed با یک رشد بیش از 14587 درصدی، بیشترین رشد را از لحاظ جمع‌آوری توسط حساب‌های کاربری پلتفرم‌های کاردانو داشته است.

استیبل کوین جدید کاردانو به موفقیت بزرگی دست یافت!

در 31 ژانویه، استیبل کوین Djed، پس از یک سال تلاش برای آماده‌سازی و توسعه اولیه و پس از یک امتحان امنیتی موفق، در شبکه اصلی کاردانو راه‌اندازی شد. اکنون، هشت روز پس از راه اندازی آن، Djed به نقاط عطف قابل‌توجهی دست یافته است.
بر اساس یک آماری که توسط شبکه COTI به اشتراک گذاشته شده، 48 ساعت پس از راه‌اندازی Djed روی شبکه اصلی کاردانو، 28 میلیون ADA به عنوان پشتوانه بر روی این پلتفرم ارائه شد. سپس، ساعاتی پس از شروع اولیه، ضریب رزرو به عدد 800٪ رسید. یعنی در آن زمان، هیچ ارز جدیدی اضافی نمی‌توانست تا زمانی که این نسبت کاهش یابد، ساخته شود. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند DJED را ضرب کرده یا بسوزانند. همچنین در آن زمان، 1.85 میلیون DJED ضرب شد و 40000 واحد سوزانده شد.
در 3 فوریه، خزانه‌داری COTI اولین دسته از هزینه‌های عملیاتی Djed را دریافت کرد. تبدیل ADA به COTI در بازار آزاد انجام شد و COTI آن را به عنوان پاداشی به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.
یک خبر مثبت دیگر برای اکوسیستم کاردانو این است که شبکه آزمایشی عمومی زنجیره جانبی سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) ساخته‌شده توسط IOG راه‌اندازی شده است و می‌تواند دوره جدیدی از قابلیت همکاری را برای شبکه کاردانو رقم بزند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا