رمز ارز

افزایش امیدها به صعود بیت کوین با تشکیل الگوی تقاطع طلایی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، در مورد جهت‌گیری آینده سیاست پولی صحبت کرد. پاول طی مصاحبه‌ای، اظهارات هفته گذشته خود را تکرار کرد و گفت که کاهش تورم اقتصادی هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد، به ویژه در بخش مسکن. وی همچنین بیان کرد که نرخ تورم هدف فدرال رزرو، همچنان ۲ درصد باقی خواهد ماند. در همین حال، او همچنین انتظار داشت که امسال کاهش قابل‌توجهی در تورم رخ دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش سایت کوین گیپ، این اظهارات پاول باعث شد که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۳،۲۱۰ دلار معامله می‌شود که حدود ۱٫۳ درصد نسبت به روز گذشته رشد دارد. به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، وضعیت بیشتر رمزارزها نیز به رنگ سبز درآمد و باعث شد که ارزش کل بازار کریپتو با یک رشد ۱٫۸ درصدی به ۱٫۰۸ تریلیون دلار برسد.

تشکیل تقاطع طلایی و پیش‌بینی قیمت بیت کوین

علاوه بر این، تأیید تشکیل الگوی تقاطع طلایی در نمودار  بیت کوین، نوید یک رالی ۱۵۴ درصدی دیگر را می‌دهد.

به گزارش تحلیلگران تکنیکال، در نمودار بیت کوین به تازگی و برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته، شاهد تقاطع طلایی هستیم. تقاطع طلایی زمانی اتفاق می‌افتد که منحنی میانگین متحرک ۵۰ روزه به بالاتر از منحنی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه صعود کند. این رویداد توسط بسیاری از معامله‌گران به عنوان یک سیگنال صعودی تعبیر می‌شود.

یکی از تحلیلگران بازار با نام Bitcoin Archive در توییتر، با انتشار نمودار زیر گفته که تشکیل تقاطع طلایی در آخرین بازار نزولی سال ۲۰۱۹ منجر به افزایش ۱۵۴ درصدی قیمت بیت کوین شده بود. بنابراین، اگر تاریخ تکرار شود، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال به بیش از ۵۷ هزار دلار باشیم.

افزایش امیدها به صعود بیت کوین با تشکیل الگوی تقاطع طلایی!
نمودار کندل یک روزه قیمت بیت کوین.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا