بازی

نینتندو برنامه‌ای برای افزایش قیمت کنسول سوییچ ندارد

نینتندو برنامه‌ای برای افزایش قیمت کنسول سوییچ ندارد

شرکت نینتندو رسما در بیانیه‌ای به وب‌سایت VGC اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت کنسول سوییچ خود ندارد.

با استناد به محیط چالش برانگیز اقتصادی جهانی، روز پنجشنبه سونی اعلام کرد که «تصمیم دشوار» برای افزایش قیمت کنسول پلی استیشن ۵ در اروپا، ژاپن و بخش‌هایی از آمریکای شمالی را گرفته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی

مایکروسافت متعاقباً اعلام کرد که قصد افزایش قیمت ایکس‌ باکس را ندارد و اکنون نینتندو نیز تایید کرده برنامه‌ای برای افزایش قیمت سخت‌افزار خود ندارد. شعبه بریتانیایی این شرکت بیانیه زیر را به VGC ارائه کرد:

همانطور که رئیس نینتندو، آقای فوروکاوا در هشتاد و دومین مجمع عمومی سالانه سهامداران در ماه ژوئن اظهار داشت:

«در حالی که نمی‌توانیم درباره استراتژی‌های قیمت‌گذاری اظهارنظر کنیم، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت سخت‌افزار خود به دلیل تورم یا افزایش هزینه‌های خرید در هر کشور نداریم. ما استراتژی‌های قیمت‌گذاری آینده خود را از طریق رایزنی دقیق و مستمر تعیین خواهیم کرد.»

همانطور که آقای فوروکاوا بیان کردند، در حالی که قیمت نهایی برای مصرف‌کنندگان همیشه توسط خرده‌فروشان تعیین می‌شود، نینتندو هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت تجاری سخت‌افزار خود ندارد.

در اوایل ماه جاری، نینتندو ادعا کرد که در حال حاضر قصد ندارد قیمت سوییچ را در ژاپن افزایش دهد، علیرغم اینکه بی‌ارزش شدن واحد پول ین باعث شده شرکت‌های فناوری دیگر مانند اپل این کار را انجام دهند.

نینتندو

در اوایل ماه آگوست، نینتندو گزارش داد که فروش سخت‌افزاری نسبت به سال گذشته در سه ماهه اول خود که در ژوئن خاتمه یافت، کاهش داشته است که این شرکت تا حدی علت آن را کمبود قطعات می‌دانست. آن‌ها گفتند که انتظار دارند خرید قطعات از اواخر تابستان تا پاییز بهبود یابد.

این شرکت همچنین به پیش‌بینی فروش ۲۱ میلیون سخت‌افزاری خود برای سال مالی جاری منتهی به مارس ۲۰۲۳ پایبند بود که نشان‌دهنده کاهش ۹.۸ درصدی نسبت به سال قبل و کاهش ۳۷ درصدی نسبت به سال قبل‌تر از آن است.

Nikkei اخیرا گزارش داده بود که شرکت نینتندو، کنسول Switch Pro یا جانشین سوییچ را امسال معرفی نخواهد کرد. در این گزارش ادعا شده که به دلیل تمرکز آن‌ها بر دستیابی به برنامه فروش فعلی، تمام تمرکز نینتندو بر ساخت واحدهای سوییچ به اندازه کافی معطوف شده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا