عمومی

گلکسی واچ 4 سامسونگ سرانجام به‌ گوگل اسیستنت مجهز شد

سامسونگ روز گذشته اعلام کرد دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant از این پس روی گلکسی واچ 4 قابل‌دانلود است و کاربران می‌توانند آن را ازطریق پلی استور تهیه کنند. گوگل اسیستنت ازطریق منوی اپلیکیشن‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک قابل‌اجرا خواهد بود. کاربر در صورت تمایل می‌تواند از فرمان صوتی یا دکمه‌ی هوم ساعت برای اجرای گوگل اسیستنت استفاده کند.

کاربران Samsung Galaxy Watch 4 مدت‌ها است منتظر اضافه شدن گوگل اسیستنت به ساعت هوشمند خود هستند. گوگل و سامسونگ به هنگام معرفی سیستم‌عامل Wear OS 3 وعده دادند که این پلتفرم قابلیت‌های متنوعی به دارندگان ساعت‌های هوشمند شرکت کره‌ای ارائه می‌دهد. پیش‌تر ساعت‌های مبتنی‌بر تایزن سامسونگ صرفاً بیکس‌بی را به‌عنوان دستیار هوشمند ارائه می‌دادند.

گلکسی واچ 4 سال گذشته روانه‌ی بازار شد و از همان زمان شماری از کاربران به نبود گوگل اسیستنت در این ساعت انتقاد کردند. با وجود ناراحتی کاربران، سامسونگ و گوگل تاریخ مشخصی را برای اضافه شدن اسیستنت به گلکسی واچ 4 اعلام نکردند و صرفاً گفتند این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد.

  • بررسی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ [با بررسی ویدیویی]

براساس آنچه ورج می‌نویسد، سامسونگ مدتی پیش به‌صورت اتفاقی ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرد که گوگل اسیستنت را روی گلکسی واچ 4 به نمایش می‌گذاشت. آن ویدئو نشان داد که فاصله‌ی زیادی تا اضافه شدن دستیار دیجیتالی گوگل به ساعت گلکسی واچ 4 نداریم.

سامسونگ پس از برگزاری مراسم Google I/O 2022 اعلام کرد گوگل اسیستنت «تابستان امسال» به گلکسی واچ 4 اضافه می‌شود. بااین‌حال در نهایت تصمیم گرفت دستیار گوگل را زودتر دردسترس قرار دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا