بازی

فروش بازی GTA 5 از مرز ۱۷۵ میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی GTA 5 از مرز ۱۷۵ میلیون نسخه عبور کرد

Take-Two Interactive ممکن است آن‌طور که انتظار داشت از بازی Marvel’s Midnight Suns سود نکرده باشد، اما حتی زمانی که عناوین جدید این شرکت ضعیف عمل می‌کنند، آثار معروف آن همچون سری GTA همچنان با موفقیت مداوم درآمدزایی می‌کنند.

دو بازی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 از زمان انتشار خود تاکنون به فروش فوق‌العاده ادامه دادند و به تازگی هر دو عنوان نقاط عطف قابل توجهی را در این زمینه پشت سر گذاشته‌اند.

تیک-تو اینتراکتیو در آخرین گزارش مالی سه ماهه خود اعلام کرد که تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۰ دی)، بازی GTA 5 بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته، در حالی که مجموع فروش این سری به بیش از ۳۹۵ میلیون نسخه رسیده است.

مطلب پیشنهادی:داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!تماشا کنید
داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!

فروش بازی GTA 5 از مرز ۱۷۵ میلیون نسخه عبور کرد - lastech

در همین حال، فروش بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر از ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده و این فرنچایز در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیون نسخه به فروش رسانده است.

در آخرین شمارش تا ۳۰ سپتامبر، Grand Theft Auto 5 بیش از ۱۷۰ میلیون دستگاه فروخته بود، در حالی که Red Dead Redemption 2 به ۴۶ میلیون دستگاه رسیده بود، بنابراین واضح است که هر دو بازی در طول سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ از فروش قدرتمندی برخوردار بودند.

شرکت تیک-تو به خاطر کاهش هزینه‌های خود به میزان ۵۰ میلیون دلار، قصد دارد تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند. با این وجود استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت به آینده و بازی جدید کن لوین، Judas، بسیار امیدوار است. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا