بازی

فیلمبرداری فیلم علمی تخیلی The Electric State با بازی میلی بابی برون به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم علمی تخیلی The Electric State با بازی میلی بابی برون به پایان رسید

فیلم The Electric State که با اقتباس از رمان مصوری به نام Tales from the Loop نوشته‌ی Simon Stålenhag قرار است بر پرده‌های نقره‌ای نمایش داده شود، اثری علمی تخیلی است که به کارگردانی برادران روسو و با همکاری نتفلیکس تولید می‌شود. حال در میان جدیدترین اخبار سینمایی مطلع شدیم فیلمبرداری این عنوان در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن ماه تکمیل یافته است.

مطلب پیشنهادی:نقد فصل دوم سریال Alice in Borderlandشروعی پر قدرت اما در سراشیبی سقوط
نقد فصل دوم سریال Alice in Borderland

فیلمنامه‌ی الکتریک استیت که توسط کریستوفر مارکوس و استفن مک‌فیلی به رشته‌ی تحریر در آمده روایتگر داستان دختر نوجوان یتیمی (میلی بابی برون) است که برای یافتن برادر کوچک‌ترش سفرش را از آمریکایی که در زمان آینده جریان دارد، شروع می‌کند. با این حال او در این مسیر تنها نیست و ربات اسباب‌بازی زرد‌رنگش و ولگردی عجیب و غریب او را در این مسیر همراهی می‌کنند.

برادران روسو حق انتشار این رمان مصور را در سال ۲۰۱۷ خریداری کردند و سعی داشتند با همکاری یونیورسال پیکچرز آن را به مرحله‌ی تولید برسانند. با این حال در آن زمان به دلیل محدودیت‌های مالی استودیو قرارداد آن‌ها فسخ شد و مدتی بعد یعنی در سال ۲۰۲۲، مطلع شدیم این عنوان قرار است با پشتوانه‌ی بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری نتفلیکس بالاخره توسعه داده شود. اکنون نیز متوجه شدیم مراحل فیلمبرداری فیلم The Electric State به پایان رسیده و با توجه به اعضای مختلفی که در تیم تولید آن حضور داشته‌اند انتظار می‌رود این عنوان در جایگاه تحسین‌شده‌ترین آثار برادران روسو قرار بگیرد.

جو و آنتونی روسو که عمدتا به‌خاطر کارگردانی فیلم‌های مارول و به طور خاص اونجرز: اینفینیتی وار و اونجرز: اندگیم شناخته می‌شوند اخیرا وظیفه‌ی ساخت فیلم The Gray Man را بر عهده داشتند که از قضا نقدهای مثبتی هم دریافت کرد.

فیلم مرد خاکستری
تصویری از فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو
  • نقد فیلم The Gray Man | بلاک‌باستر تابستانی

کریس پرت، استنلی توچی، وودی نورمن، مارتین کلبا، برایان کاکس، جنی اسلیت و جانکارلو اسپوزیتو از دیگر ستارگان فیلم The Electric State به شمار می‌روند. از طرفی راسل آکرمن، کریس کستالدی، پاتریک نیوال، جف هیلی و چند تن دیگر به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شناخته می‌شوند. با این تفاسیر اصلا و ابدا بعید نیست که الکتریک استیت بتواند به یکی دیگر از فیلم‌های بسیار موفق نتفلیکس بدل گردد.

طبق گزارشات اخیر فیلم The Electric State برای اکران در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ مصادف با ۱۳ دی ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده و قرار است مدتی بعد از اکران، در سرویس استریمینگ نتفلیکس نمایش داده شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژینگاهی به اقتباس جدید نتفلیکس
بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژی


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا