رمز ارز

پشتیبانی کیف پول OKX از بیبی دوج؛ باید منتظر رشد قیمت باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی OKX از ادغام خود با BabyDogeSwap خبر داد اما با این وجود، توکن‌های BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهند.
صرافی OKX در توییتی اعلام کرد که کیف پولش اکنون از BabyDogeSwap در افزونه وب پشتیبانی می‌کند. BabyDogeSwap یک پلتفرم مبادله‌ای است که در اکتبر 2022 راه‌اندازی شد و کمترین کارمزد را در زنجیره بایننس دارد.
صرافی OKX که در سال 2017 به دست Star Xu تأسیس شد، یک صرافی ارز دیجیتال و مشتقات است که در خارج از سیشل قرار دارد. OKX بیش از 20 میلیون کاربر در 100 کشور مختلف دارد. OKX همچنین یک کیف پول چندزنجیره‌ای غیرمتمرکز دارد که کنترل کامل را به کاربران می‌دهد.
برای استفاده از BabyDogeSwap در کیف پول OKX، باید افزونه وب آن را دانلود کنید. پس از دانلود، یک کیف پول ایجاد کنید یا اگر کیف پول موجود دارید، آن را اضافه کنید. سپس باید از رمز عبور، نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد باید وجوه خود را به آن اضافه کنید. پس از اضافه کردن وجوه، می توانید معاملات را شروع کنید.
با وجود این ادغام با صرافی، توکن BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهد. قیمت BabyDoge در زمان نگارش این خبر، 15.02 درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن 333.07 میلیون دلار است. در حال حاضر هر توکن BabyDoge با 0.000000002936 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات بیبی دوج در 24 ساعت گذشته 28.38 درصد افزایش یافته است. در 5 فوریه، BabyDoge در مجموع 230000 دلار کوین خود را سوزاند.
صرافی OKX از ادغام خود با BabyDogeSwap خبر داد اما با این وجود، توکن‌های BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهند. صرافی OKX در توییتی اعلام کرد که کیف پولش اکنون از BabyDogeSwap در افزونه وب پشتیبانی می‌کند. BabyDogeSwap یک پلتفرم مبادله‌ای است که در اکتبر 2022 راه‌اندازی شد و کمترین کارمزد را در زنجیره بایننس دارد. صرافی OKX که در سال 2017 به دست Star Xu تأسیس شد، یک صرافی ارز دیجیتال و مشتقات است که در خارج از سیشل قرار دارد. OKX بیش از 20 میلیون کاربر در 100 کشور مختلف دارد. OKX همچنین یک کیف پول چندزنجیره‌ای غیرمتمرکز دارد که کنترل کامل را به کاربران می‌دهد. برای استفاده از BabyDogeSwap در کیف پول OKX، باید افزونه وب آن را دانلود کنید. پس از دانلود، یک کیف پول ایجاد کنید یا اگر کیف پول موجود دارید، آن را اضافه کنید. سپس باید از رمز عبور، نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد باید وجوه خود را به آن اضافه کنید. پس از اضافه کردن وجوه، می توانید معاملات را شروع کنید. با وجود این ادغام با صرافی، توکن BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهد. قیمت BabyDoge در زمان نگارش این خبر، 15.02 درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن 333.07 میلیون دلار است. در حال حاضر هر توکن BabyDoge با 0.000000002936 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات بیبی دوج در 24 ساعت گذشته 28.38 درصد افزایش یافته است. در 5 فوریه، BabyDoge در مجموع 230000 دلار کوین خود را سوزاند. (تصویر 1) حال سؤالی که برای کاربران وجود دارد این است که آیا با وجود ادغام BabyDogeSwap با صرافیOKX ، باید منتظر رشد قیمت بیبی دوج باشیم یا توکن‌های BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهند؟حال سؤالی که برای کاربران وجود دارد این است که آیا با وجود ادغام BabyDogeSwap با صرافیOKX ، باید منتظر رشد قیمت بیبی دوج باشیم یا توکن‌های BabyDoge همچنان به سقوط خود ادامه می‌دهند؟

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا