بازی

بازی Triangle Strategy ماه آینده برای پی‌سی منتشر می‌شود

بازی Triangle Strategy ماه آینده برای پی‌سی منتشر می‌شود

بازی Triangle Strategy هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد، اما اسکوئر انیکس تا چند هفته دیگر آن را برای پی‌سی هم منتشر می‌کند. 

Triangle Strategy در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) روی استیم منتشر می‌شود و از حالا می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. اگر نسخه استاندارد یا دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنید، می‌توانید از ۱۰٪ تخفیف بهره ببرید. Triangle Strategy یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکال است که توسط Bravely Default، سازنده Octopath Traveler، توسعه داده شده. 

بازی Triangle Strategy در قاره Norzelia اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان سرنوشت سه پادشاهی قدرتمند و دشمن به نام‌های Aesfrost، گلن‌بروک و Hyzante را تعیین می‌کنند. بازی ۳۰ سال پس از جنگ Saltiron جریان داشته و شما سرنوا ولففورت (Serenoa Wolffort) و همراهنش را کنترل می‌کنید. 

بازی Triangle Strategy

سیستم مبارزات این عنوان نوبتی است و دیالوگ‌های طولانی‌ آن روایت کننده داستان بسیار غنی هستند. دیروز همچنین شاهد رونمایی از بازی Octopath Traveler 2 بودیم که شامل ۸ شخصیت و داستان جدید می‌شود. این عنوان نیز اشاره کرد و در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ (۵ اسفند) روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. 

Triangle Strategy در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) روی استیم منتشر می‌شود.


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا