بازی

آخرین پوستر از فیلم Super Mario Bros. منتشر شد

آخرین پوستر از فیلم Super Mario Bros. منتشر شد

نینتندو و استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن (Illumination) آخرین پوستر فیلم Super Mario Bros. را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در این پوستر که توسط حساب رسمی فیلم در توییتر متتشر شده، شاهد شخصیت‌های این فیلم از جمله ماریو، لوئیجی، باوسر، پیچ و دانکی کونگ در پس‌زمینه‌ای رنگارنگ از Mushroom Kingdom هستیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land

دومین تریلر فیلم ماریو اواخر سال گذشته به نمایش درآمد که در آن برای اولین بار شاهد صدای پیچ (آنیا تیلور-جوی) و لوئیجی (چارلی دی) بودیم. همچنین در این تریلر صحنه‌ای از یک مسابقه نشان داده شده که از Mario Kart الهام گرفته شده است. اخیرا نیز تریلر کوتاه دیگری از این عنوان منتشر شده که از شخصیت «دانکی کنگ» با صدای «ست روگن» (Seth Rogen) رونمایی می‌کند.

آخرین پوستر از فیلم Super Mario Bros. منتشر شد - lastech

اخیرا تایید شد که فیلم Super Mario Bros قبل از ورود به آمریکای شمالی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۷ اسفند) در بخش‌هایی از اروپا و آمریکای جنوبی نمایش داده خواهد شد.

یونیورسال استودیو بریتانیا نیز اعلام کرده که این فیلم در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) در سینماهای بریتانیا اکران خواهد شد. در همین حال، یونیورسال استودیو فرانسه اکران ۲۹ مارس (۹ فروردین) را برای تماشاگران فرانسوی تایید کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

آخرین پوستر از فیلم Super Mario Bros. منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا