رمز ارز

چرا با وجود کاهش قیمت‌ها، کاربران هنوز به خرید سولانا علاقه‌مند هستند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در روزهای گذشته، سولانا در یک منطقه محدود معامله شده است. سرمایه‌گذاران بلندمدت دلایلی برای محتاط بودن دارند؛ زیرا قیمت این دارایی، زیر سطح مقاومت قوی 26 دلاری قرار دارد. از طرفی، سولانا در ماه ژانویه افزایش چشمگیری داشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به همین دلیل، اکنون این سوال پیش آمده که آیا قبل از حرکت صعودی بعدی، عقب‌نشینی لازم است؟ تجزیه و تحلیل نمودار در بازه زمانی کمتر نشان می‌دهد که 23.5 دلار و 22.5-22.7 دلار، سطوح حمایتی مهمی هستند که باید مراقب آن‌ها باشید.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی کریپتو، بیت کوین نیز بالاتر از یک منطقه حمایتی مهم در محدوده 22.3 هزار دلار معامله می‌شود. اگر بیت کوین و سولانا بتوانند از سطوح حمایت مذکور دفاع کنند، احتمالا هر دو دارایی سود خواهند داشت.

حال، اگر قیمت سولانا از 26 دلار فراتر برود، این ارز دیجیتال چقدر می‌تواند صعود کند؟

چرا با وجود کاهش قیمت‌ها، کاربران هنوز به خرید سولانا علاقه‌مند هستند؟
نمودار کندل روزانه قیمت سولانا.

محدوده‌ای که سولانا از اواسط ژانویه در آن معامله شده است، می‌تواند هم برای گاوها و هم برای خرس‌ها جالب باشد. این محدوده از 20.4 دلار به 26.6 دلار افزایش یافته است. نقطه میانی این محدوده، 23.5 دلار بوده و به عنوان محدوده مقاومتی در ساعات اخیر معاملات عمل کرده است.

گاوهایی که به دنبال خرید سولانا در بلندمدت بودند، می‌توانند برای صبرشان پاداش بگیرند؛ چراکه بازگشت قیمت به بالای 23.5 تا 23.7 دلار در بازه‌های زمانی پایین‌تر، شروعی دوباره برای سولانا خواهد بود.

در همین حال، انتظار می‌رود که بازار بار دیگر در محدوده 24 دلار، شاهد فروش سولانا باشد. از این رو، خریداران می‌توانند منتظر شکستن 24 دلار و آزمایش مجدد آن به عنوان یک سطح حمایتی قبل از خرید باشند.

کل محدوده 26 تا 27 دلار نیز محدوده مقاومت است. در واقع، هر خریدی که در منطقه 24 دلاری انجام شده، به دنبال برداشت سود در این محدوده مقاومتی است. لازم به ذکر است که منطقه 26 دلاری، به ویژه از ماه می تا نوامبر، به عنوان حمایت عمل کرده بود.

با توجه به سقوط سولانا به زیر سطح 26 دلار در دو هفته گذشته، بریک آوت صعودی آن به احتمال زیاد بی‌ثبات خواهد بود.

با این حال، افزایش قیمت به بیش از 29.5 دلار، می‌تواند سریع باشد. در این سناریو، مقاومت بعدی در منطقه 35 دلار قرار دارد و می‌تواند از 34 تا 38.8 دلار گسترش یابد.

کاهش نوسان قیمت نشان می‌دهد که احتمالاً یک حرکت بزرگ در پیش است.

چرا با وجود کاهش قیمت‌ها، کاربران هنوز به خرید سولانا علاقه‌مند هستند؟
افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای شبکه سولانا (بنفش).

معمولا بعد از یک دوره انقباض طولانی، یک جهش شدید به وجود می‌آید. با این حال، مدت زیادی نیست که قیمت سولانا، به یک منطقه محدود شده است و فقط یک ماه از عمر آن می‌گذرد. کاهش نوسانات یک هفته‌ای قیمت نشان می‌دهد که سولانا چه نزولی باشد و چه صعودی، یک جهش قیمت سریع، دور از انتظار نیست.

پس از زیان آخر هفته، فاندینگ ریت دوباره به بالای سطح صفر بازگشت. از سوی دیگر، احساسات بازار منفی بوده است. با این حال، افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای، به سرمایه‌گذاران بلندمدت امید داده است. حتی در زمان فروش در اواسط دسامبر، این معیار کاهش نیافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا