رمز ارز

بایننس با ایران همسایه می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، روز چهارشنبه با رئیس جمهور قزاقستان و مقامات‌ ارشد این کشور دیدار کرد تا در مورد همکاری بلندمدت گفتگو کند و در جریان این سفر تفاهم نامه‌ای بین بایننس و وزارت توسعه دیجیتال، نوآوری‌ها و صنعت هوافضای قزاقستان به امضا رسید.
بر اساس این ساختار، بایننس به قزاقستان در توسعه دستورالعمل‌های قانونی و سیاست‌های نظارتی برای دارایی‌های کریپتو کمک خواهد کرد. بر اساس بیانیه‌ای رسمی، وزارت توسعه دیجیتال به دنبال فرصت‌هایی برای ادغام زیرساخت‌های بانکی با بازار ارزهای‌دیجیتال و تسهیل توسعه فناوری بلاکچین خواهد بود.
قزاقستان از زمان جذب ظرفیت استخراج چین پس از سرکوب گسترده این صنعت توسط پکن، به عنوان یک بازیگر اصلی در اقتصاد بیت‌کوین ظاهر شده است. شرکت‌های چینی استخراج بیت کوین با نام‌های Canaan و BTC.com عملیات خود را به این کشور منتقل کرده‌اند تا از سوخت ارزان و فراوان و همچنین شرایط نظارتی مطلوب بهره‌برداری کنند.
به هر حال به نظر می‌رسد افزایش استخراج بیت کوین در قزاقستان ناپایدار بوده است زیرا هجوم ماینرها به منابع انرژی این کشور فشار وارد کرده و دولت را وادار به کاهش دسترسی آن‌ها به برق کرده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا