تکنولوژی

مینگ-چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC 2022 معرفی نمی‌شود

شایعات مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل در ماه‌های اخیر شدت گرفته، اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی معرفی می‌شود. ارجاعاتی که اخیرا به پلتفرم RealityOS شده بود، احتمال معرفی این دستگاه در WWDC 2022 را تقویت می‌کرد، اما حالا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اعلام کرده که این هدست در کنفرانس توسعه‌دهندگان پیش رو معرفی نمی‌شود.

مینگ-چی کو در صفحه توییتر خود نوشت اپل به زمان بیشتری نیاز دارد تا هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را به تولید انبوه برساند. در نتیجه، از نظر این تحلیلگر بعید به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها هفته آینده در WWDC 2022 از این محصول پرده بردارند.

مینگ-چی کو معتقد است که اپل به این زودی از هدست خود پرده برنمی‌دارد، چون با این کار فرصت کافی را به رقبا خواهد داد تا قابلیت‌های این دستگاه را کپی کنند. او همچنان ادعا می‌کند که اولین هدست AR/VR کوپرتینویی‌ها در اوایل سال 2023 به بازار می‌آید.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

شاید هدست اپل را اواخر سال 2022 ببینیم

این اولین باری نیست که تحلیلگران از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2023 خبر می‌دهند. «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong International Securities هم باور دارد که عرضه این محصول تا فصل اول 2023 به تعویق افتاده است. البته این احتمال وجود دارد که این شرکت استراتژی عرضه نسل اول اپل واچ را تکرار کند؛ یعنی هدست خود را در اواخر سال 2022 به نمایش بگذارد اما آن را در اوایل سال 2023 به دست مشتریان برساند.

با این حال، انتظار داریم که در iOS 16 شاهد قابلیت‌های جدیدی در زمینه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی باشیم تا شرایط برای عرضه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت مهیا شود.

نشان تجاری realityOS که سیستم عامل احتمالی محصولات AR/VR خواهد بود، اخیرا در چند کشور ثبت شده است. چند توسعه‌دهنده نیز در ماه فوریه اشاره به این پلتفرم را در لاگ‌های اپ استور مشاهده کرده بودند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این هدست و سیستم عامل RealityOS این مقاله را بخوانید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا