رمز ارز

ارزهای دیجیتال به کمک زلزله‌زدگان ترکیه می‌آیند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از زلزله ویرانگری که تاکنون بیش از ۱،۷۰۰ کشته برجای گذاشته و بخش‌هایی از ترکیه و سوریه را با خاک یکسان کرده است، بسیاری از فعالان دنیای ارزهای دیجیتال به دنبال حمایت از زلزله‌زدگان هستند و چندین صرافی رمزارزی شروع به تهیه بسته‌های کمکی برای آسیب‌دیدگان کرده‌اند.
در روزهای اخیر، دو زمین لرزه به بزرگی ۷٫۸ و ۷٫۵ ریشتر ترکیه و چند کشور همسایه آن را لرزاند. دولت‌ها و سازمان‌های سراسر جهان به سرعت برای کمک به قربانیان آمدند و در زمینه پزشکی، تجهیزات نجات، تامین مالی و نیروی انسانی، کمک‌های لازم را ارائه کردند. در این میان، برخی از پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال، از جمله Gate.io، Binance، Bitfinex، Bitget، Bybit، Bitget و BitMEX نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه، اعلام آمادگی کرده‌اند.
برای مثال، صرافی Gate.io در کانال توییتری خود اعلام کرده که این پلتفرم «شروع به تهیه بسته‌های کمکی برای کمک به افراد ساکن در منطقه زلزله‌زده در ترکیه کرده است و آن‌ها را با هماهنگی مقامات تحویل خواهد داد.» چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز ابراز حمایت کرده و وعده کمک داده است. صرافی‌های رمزارزی بزرگ دیگر نیز ضمن ابراز حس غم و اندوه خود، از آماده‌سازی بسته‌های کمکی برای حمایت از زلزله‌زدگان خبر داده‌اند.
لازم به ذکر است که ترکیه، بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است، منطقه‌ای که در سال ۲۰۲۲، بالاترین رشد حجم تراکنش‌های رمزارزی سالانه را ثبت کرد. در این میان، ترکیه با رشد ۱۰٫۵ درصدی حجم تراکنش‌های رمزارزی سالانه در سال ۲۰۲۲، جایگاه دوازدهم را در بین همه کشورها به خود اختصاص داده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا