رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا برای هفته آینده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تاریخ ۴ فوریه، قیمت شیبا اینو (SHIB) بریک آوت بزرگی را از مقاومت خط گردن الگوی کف گرد (bottom pattern) خود در ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار تجربه کرد. این بریک آوت صعودی از این سطح حیاتی، با نادیده گرفتن عدم قطعیت موجود در بازار، می‌تواند منجر به هدایت رالی افزایشی به سطوح بالاتر شود. شیب رو به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز از احتمال افزایش قیمت SHIB پشتیبانی می‌کند.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا برای هفته آینده!
نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا.

به گزارش سایت کوین گیپ، در تحلیل تکنیکال، شکل‌گیری یک الگوی کف گرد نشانه‌ای از معکوس شدن روند است. تحت تأثیر این الگو و بهبود کلی بازار کریپتو در سال جدید، قیمت SHIB از ابتدای ماه ژانویه ۸۰٫۸ درصد افزایش یافته و به قیمت فعلی ۰٫۰۰۰۰۱۴۴ دلار رسیده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در این رالی صعودی، شیبا موفق به شکستن چندین سطح مقاومتی شد که آخرین آن، خط گردن الگوی کف گرد در ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار است. خروج از این مقاومت چند ماهه می‌تواند زمینه‌ساز حرکت صعودی و بهبود طولانی‌مدت شیبا باشد.

طی دو روز گذشته، قیمت شیبا دوباره این مقاومت را به عنوان حمایت مورد آزمایش قرار داد و همچنان بالاتر از آن باقی مانده است. در نتیجه، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این رالی می‌تواند قیمت‌ شیبا را ۳۶ درصد دیگر افزایش دهد و به مرز ۰٫۰۰۰۰۲ دلار برساند.

شاخص‌های تکنیکال

مکدی (MACD): تقاطع صعودی بین اندیکاتورهای مکدی (آبی) و سیگنال (نارنجی) نشان‌دهنده احتمال بیشتر برای ادامه روند صعودی است.

باند بولینگر: بریک آوت قیمت SHIB به بالاتر از باند بالایی این اندیکاتور، نشان‌دهنده تهاجمی بودن فعالیت خرید است. بنابراین، یک ادغام جزئی بالای ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار می‌تواند خرید بیش از حد را قبل از ادامه روند صعودی، پایدارتر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا