رمز ارز

گرگ جدید در لباس شیبا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو که در فضای رسانه‌های اجتماعی با نام مستعار شیتوشی کوساما شناخته می‌شود، در توییتر به سوالات متعددی که اخیراً پیرامون توکن PAW دریافت کرده، پاسخ داده است. این توکن، اخیراً در بازار ظاهر شده است. کوساما تاکید کرد که اصلا توکن PAW نگهداری نمی‌کند.
او اظهار داشت که هیچ ارتباطی با این ارز دیجیتال جدید ندارد و به هیچ وجه با شیبا اینو مرتبط نیست. او به جامعه شیبا هشدار داد که مراقب باشند و گفت که «گرگ‌های زیادی در لباس شیبا وجود دارند.»
کوساما تاکید کرد که او شخصاً با این رمزارز ارتباطی ندارد، اما افزود: «مطمئنم که افراد خوبی پشت آن هستند.»
با این حال، کاربری لینکی از Etherscan به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد در اکتبر سال گذشته، ۸ میلیارد شیبا اینو از کیف پول شیتوشی به آدرسی که حاوی توکن‌های PAW است، ارسال شد. اما بعد مشخص شد که آن کیف پول متعلق به @Web3Queenie، مدیر انجمن بازی Shiba Eternity بوده است.
نماد PAW برای توکن پروژه PawZone معرفی شده که در حال حاضر در حال ساخت یک بازار NFT (توکن غیرقابل تعویض) برای بلاکچین لایه دوم Shibarium است. بنیان‌گذار آن، JD، اخیراً در توییتر گفته است علی‌رغم اینکه پروژه او بیش از یک سال قدمت دارد، شخص دیگری توکن PAW دیگری را راه‌اندازی کرده است. JD معتقد است که این افراد، نماد توکن او را دزدیده‌اند. او از شیتوشی کوساما برای شفاف‌سازی نگرش خود نسبت به توکن PAW تشکر کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا