بازی

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon 2 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon 2 مشخص شد

عرضه بازی دارکست دانجن ۲ (Darkest Dungeon 2) سال پیش تاخیر خورد ولی اکنون می‌دانیم که چه زمانی از دسترسی زودهنگام استیم خارج می‌شود. 

بازی Darkest Dungeon 2 در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در استیم و فروشگاه اپیک گیمز منتشر می‌شود. Red Hook پیش از عرضه نسخه نهایی چندین آپدیت نیز برای این عنوان منتشر می‌کند که بزرگ‌ترین آن‌ها به زودی از راه خواهد رسید. این عنوان در زمان عرضه ۱۲ شخصیت، ۵ منطقه و ۵ باس فایت بزرگ خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:این بازی از Escape From Tarkov هم سخت‌تر است!چالشی جدید در انتظار شماست
این بازی از Escape From Tarkov هم سخت‌تر است!

اگر می‌خواهید با دارکست دانجن ۲ بیشتر آشنا شوید، دموی رایگان آن به مناسبت Steam Next Fest در دسترس قرار دارد. این دمو از امروز تا تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) قابل بازی است و ۴ قهرمان را شامل می‌شود. البته باید اشاره کنیم که پیشروی شما در این دمو احتمالا به نسخه نهایی دارکست دانجن قابل انتقال نخواهد بود. 

بازی Darkest Dungeon 2

همچنین باید اشاره کنیم که دو روز دیگر طی یک لایو استریم، تریلری از گیم پلی این عنوان به طرفداران نمایش داده خواهد شد. Darkest Dungeon 2 همچنین برای کنسول‌های خانگی نیز در دست توسعه قرار دارد ولی نسخه‌ پی‌سی‌ آن زودتر به بازار منتشر می‌شود. هنوز تاریخ انتشار این عنوان برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن مشخص نیست. 

بازی Darkest Dungeon 2 در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای پی‌سی منتشر می‌شود. شما برای آشنایی بیشتر با این سری می‌توانید مقاله «معرفی بازی Darkest Dungeon – در میان سیاه‌چال‌ها» را مطالعه کنید.  

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon 2 مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا