رمز ارز

دلایل رشد چشمگیر پالیگان از نظر تحلیلگر معروف!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، چشم‌انداز جدیدی از بازار ارزهای دیجیتال و آخرین روند آن را با مردم به اشتراک گذاشته است. در این گزارش، مک‌گلون در مورد راه‌حل‌های لایه دوم برای اتریوم اینگونه استدلال کرده که هیچ پروتکلی با کارآمدی شبکه پالیگان (MATIC) قابل‌مقایسه نیست.
این اقتصاددان به این واقعیت اشاره می‌کند که پالیگان با استفاده از فناوری دانش صفر برای تضمین حریم خصوصی و سرعت پردازش تراکنش‌ها، به چراغ راهی برای توسعه‌دهندگان بلاکچین تبدیل شده است.
مک‌گلون خاطرنشان می‌کند که بزرگ‌ترین پلتفرم‌های دیفای مستقر در اتریوم مانند Aave و Uniswap در حال مهاجرت به پالیگان هستند و تعداد کل برنامه‌های غیرمتمرکز پالیگان بیش از سه برابر نزدیک‌ترین رقیب لایه دوم آن و تقریباً نصف خود اتریوم است.
این اقتصاددان ادامه می‌دهد که پالیگان با جذابیت نوع توسعه خود توانسته است به نوعی برند برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و Web3 تبدیل شود و شرکت‌های بیشتری از دنیای خارج از این صنعت مایلند وارد اقتصاد دیجیتال جدید شوند و اگر این کار را انجام دهند، بیشتر اوقات این پالیگان است که سکوی پرشی را برای آنها فراهم می‌کند. به عنوان مثال کوکاکولا، ردیت، استارباکس و متا در طول سال گذشته از طریق پالیگان در حوزه Web3 شروع به فعالیت کرده‌اند.
در این میان، عملکرد قیمت توکن بومی پالیگان یعنی MATIC نیز این استدلال‌ها را تا حدودی تأیید می‌کند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت MATIC از ابتدای سال بیش از 50 درصد افزایش یافته و در همان بازه زمانی، MATIC در برابر اتریوم نیز تقریباً 15 درصد رشد داشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا