رمز ارز

۳۳ میلیون شیبا در یک روز سوخت! هدف بعدی SHIB چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در 24 ساعت گذشته، جامعه شیبا اینو شاهد سوزاندن چیزی حدود 33.1 میلیون توکن SHIB بود. این موضوع باعث شد که یک افزایش 360 درصدی در میزان توکن‌های سوزانده شده شیبا ایجاد شود. این توکن‌سوزی در حالی اتفاق افتاد که شیبا برای رسیدن به هدف قیمتی 0.000013 دلار تلاش می‌کند.
طی شبانه روز گذشته، 33 میلیون توکن شیبا اینو در 15 تراکنش سوزانده شد که چیزی حدود 79 درصد از آن مربوط به 4 تراکنش عجیب بود. اولین تراکنش مربوط به ساعت 16:44 دیروز بود که طی این تراکنش 1,648,87 شیبا سوزانده شد. دومین تراکنش ساعت 21:31 دیروز و با سوزاندن 6,787,709 توکن شیبا اتفاق افتاد.
سه ساعت بعد، تراکنش عجیب دیگری صورت گرفت که طی آن 7,991,050 شیبا سوزانده شد. در اخرین مورد که بزرگترین تراکنش روز گذشته بود، 10,105,451 توکن شیبا برای همیشه از چرخه گردش حذف شد.
جامعه شیبا اینو فعالانه به دنبال کاهش عرضه این دارایی است. هفته گذشته، نرخ توکن‌سوزی و قیمت این رمزارز افزاش یافتند و 50 میلیون توکن در 24 ساعت سوزانده شد.
تیم توسعه شیبا اینو هفته گذشته برنامه خود برای توکن‌سوزی با استفاده از بلاکچین لایه دوم shibarium را افشا کرد. پلتفرم‌های متعددی برای آماده‌سازی این شبکه L2 راه‌اندازی شده‌اند. همچنین Pawzaar به عنوان یک بازار NFT اعلام کرد با راه‌اندازی این شبکه، به ازای هر تراکنش NFT، یک توکن شیبا را خواهد سوزاند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

قیمت شیبا

قیمت شیبا اینو در حال حاضر برای عبور از سطح قیمتی 0.000013 دلار با مقاومت مواجه شده است. گاوها همچنان در تلاش هستند و علی‌رغم ایجاد ثبات در حجم معاملات ساعتی، این دارایی یک افزایش قیمت 16.73 درصدی را در هفت روز گذشته تجربه کرده است.
جالب است بدانید که دیوید گوخشتاین، یکی از علاقه‌مندان به شیبا اینو، اخیرا اشاره کرده است که در صورت رسیدن قیمت شیبا به 0.01 دلار بازنشسته خواهد شد.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا