رمز ارز

افزایش یک‌شبه فعالیت نهنگ‌های شیبا! رالی صعودی دیگری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم تحلیلی Santiment، در گزارش جدید خود از افزایش معاملات نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) و کاردانو (ADA) خبر داده است. از لحاظ تاریخی، هنگامی که تراکنش‌های بزرگ به ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر در یک شبکه شروع به افزایش می‌کنند، نشان‌دهنده تغییرات قیمتی آتی رمزارز آنها است و این حرکت‌ها باید به دقت زیر نظر گرفته شوند.
میم کوین محبوب شیبا اخیراً شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت بوده و تنها در چند روز، یک رشد بیش از ۲۰ درصدی را تجربه کرد. اگرچه این رشد قیمتی بعداً با برخی سیگنال‌های معکوس همراه شد (مانند واگرایی نزولی شاخص RSI)، اما افزایش اخیر معاملات بزرگ در شبکه آن را هم نباید نادیده گرفت.
توجه به این نکته مهم است که چنین معاملات بزرگی می‌تواند نشانه‌ای از برداشت سود سرمایه‌گذاران بزرگ یا انجام حرکت‌های بزرگ در بازار باشد. با ادامه بهبود بازار ارزهای دیجیتال، توجه به این شاخص‌ها و اتخاذ تصمیمات آگاهانه بر اساس اطلاعات موجود به جای پیروی از FOMO (ترس از دست دادن فرصت) ضروری است.
علاوه بر این، پلتفرم دیفای شیباسواپ (ShibaSwap) نیز از نوامبر ۲۰۲۲ شاهد افزایش چشمگیر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در شبکه خود (TVL) بوده و این رقم با یک رشد تقریباً دو برابری، از ۱۷ میلیون دلار به ۳۶٫۵ میلیون دلار رسیده است. با توجه به اینکه بازار کریپتو به دلیل ورشکستگی صرافی FTX یک سقوط بزرگ را تجربه کرده، این افزایش تعجب‌آور است.
در همین حال، ارتش شیبا درخواستی را برای لیست شدن توکن BONE در صرافی بایننس ارسال کرده است. همچنین، با توجه به نزدیک‌تر شدن به زمان راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، معامله‌گران در انتظار یک رالی صعودی برای میم کوین محبوب SHIB هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا