بازی

بازی Alan Wake 2 پذیرای بازیکنان جدید و قدیمی خواهد بود

بازی Alan Wake 2 پذیرای بازیکنان جدید و قدیمی خواهد بود

Alan Wake 2 پس از گذشت بیش از یک دهه از نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد و قرار است بخشی از دنیای مشترک آثار استودیو رمدی، موسوم به Remedy Connected Universe باشد که در حال حاضر شامل بازی Control و بسته الحاقی آن نیز می‌شود.

اما آنطور که به نظر می‌رسد، تازه‌واردانی که تاکنون آلن ویک یا کنترل و بسته الحاقی AWE را بازی نکرده‌اند، نیازی به انجام عناوین مورد نظر قبل از لانچ قسمت دوم بازی ترسناک بقا ندارند.

در مصاحبه اخیر با GamesRadar، سم لیک، کارگردان خلاق بازی توضیح داد در حالی که Alan Wake 2 دارای ارتباطات زیادی به بازی‌های ذکر شده برای طرفداران دنیای مشترک رمدی است تا آن‌ها را کشف کنند، کسانی که بدون آشنایی با آثار گذشته استودیو، قصد بازی کردن آن را دارند نیز تجربه‌ای خوشایند خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

سم لیک گفت:

زمانی که مفهوم Alan Wake 2 را خلق می‌کردیم، این مورد در ذهن ما بود که می‌خواستیم تجربه‌ای ایجاد کنیم که برای همه خوشایند باشد – هم بازیکنانی جدید که ممکن است با آلن ویک یا Remedy Connected Universe و ما آشنا نباشند و هم طرفدارانی که با ما در این سفر همراه بوده‌اند و از بازی‌های قبلی رمدی لذت برده‌اند. البته اگر بازی‌های آلن ویک، کنترل و بسته الحاقی AWE را بازی کرده باشید، ارتباطات، قطعاتی از داستان و شخصیت‌های آشنا برای شما وجود خواهد داشت.

Alan Wake

در مورد زمان عرضه Alan Wake 2، در حالی که رمدی اصرار دارد این بازی – که ظاهراً بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو تا به امروز است – در مسیر عرضه در سال میلادی جاری است، هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. هر زمان که عرضه شود، برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گزارش صنعت بازی ایران در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا