بازی

دیوید لیچ و ادریس آلبا برای یک فیلم جاسوسی با نتفلیکس همکاری می‌کنند

دیوید لیچ و ادریس آلبا برای یک فیلم جاسوسی با نتفلیکس همکاری می‌کنند

اخبار جدید نشان می‌دهد دیوید لیچ، کارگردان فیلم Bullet Train قرار است یک فیلم جاسوسی جدید با بازی ادریس آلبا برای نتفلیکس بسازد.

این فیلم با عنوان رسمی !Bang بر اساس مجموعه داستان‌های کمیک نوشته مت کیندت و ویلفریدو تورس ساخته می‌شود که ادریس آلبا در آن نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کند و وظیفه کشتن یک نویسنده تروریست را برعهده دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

مایک ریچاردسون و کیت گلدبرگ از Dark Horse Entertainment به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهند داشت که به تازگی قراردادی چند ساله با نتفلیکس امضا کرده‌اند. این در حالی است که که لیچ و کلی مک کورمیک [همسرش] از این پروژه با کمپانی 87 North حمایت خواهند کرد.

در اطلاعیه‌ای مشابه نتفلیکس و دارک هورس تایید کردند که در حال کار روی سریالی به نام Mind MGMT هستند که روی یکی دیگر از آثار ادبی کیندت تمرکز دارد. این داستان به زن جوانی می‌پردازد که به طور تصادفی وارد برنامه فوق‌مخفی مدیریت ذهن می‌شود.

bullet train

او که در معرض دنیایی از تبلیغات هیپنوتیزم، فیزیک اسلحه دار و دلفین‌های سخنگو قرار می گیرد، تصمیم‌می گیرد تا مردی را که در پشت بزرگترین داستان موفقیت Mind MGMT و همچنین تکان دهنده‌ترین شکست آن قرار دارد، پیدا کند. اما کار او زمانی دشوار می‌شود که به این موضوع پی می‌برد که برخی از افراد می‌توانند واقعیت را بازنویسی کنند. کورتیس گوین، نویسنده Stranger Things، تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود.

در خبری مرتبط، دیروز خواندیم که دنباله فیلم Nobody در دست ساخت قرار دارد و دیوید لیچ مانند فیلم اول کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا