رمز ارز

برترین پلتفرم‌های استیکینگ ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روزها، استیکینگ (staking) ارزهای دیجیتال به دلیل توانایی آن در ارائه مزایایی مانند کسب درآمد غیرفعال، در میان سرمایه‌گذاران بسیار محبوبیت پیدا کرده‌ است. چندین پروژه رمزارزی نیز بر اساس ارزش دارایی‌های استیک‌شده در شبکه‌های خود، در این حوزه پیشتاز هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، اتریوم (ETH) با ارزش دارایی‌های استیک‌شده برابر با 29.1 میلیارد دلار، در بین پروژه‌های رمزارزی قراردادهای هوشمند پیشرو است و در رتبه اول قرار دارد. پس از آن، کاردانو (ADA) با 10.4 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته و بایننس کوین (BNB) نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

برترین پلتفرم‌های استیکینگ ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳!

شایان ذکر است که کاردانو و اتریوم هر دو فعالیت توسعه شبکه گسترده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند که به بالا رفتن رتبه آنها کمک کرده‌ است.
ویژگی استیکینگ برای اکوسیستم اتریوم، جهت حفظ رتبه دوم این رمزارز از نظر ارزش بازار از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

در همین حال، ویژگی استیکینگ در کاردانو، رشد قابل‌توجهی در ماه‌های اخیر داشته‌ است. این پلتفرم به طور میانگین در بیش از یک سال، حدود 20000 آدرس جدید استیکینگ اضافه کرده است.

به طور کلی، شبکه کاردانو یک مرکز فعالیت‌های توسعه‌ای بوده که همچنان مورد استقبال جامعه ارزهای دیجیتال قرار دارد. در این راستا، ویژگی‌هایی مانند قراردادهای هوشمند آن، اخیراً نقطه عطف جدیدی را ثبت کرده و از 5000 قرارداد فراتر رفته است. این بلاکچین برای تحقق بخشیدن به پتانسیل خود برای تبدیل شدن به یک «قاتل اتریوم» حرکت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا