بازی

Diablo Immortal موفق‌ترین عرضه تاریخ سری دیابلو را داشته است

Diablo Immortal موفق‌ترین عرضه تاریخ سری دیابلو را داشته است

بازی (دیابلو ایمورتال) Diablo Immortal برای مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده ولی عرضه آن یک لانچ موفقیت آمیز برای بلیزارد محسوب می‌شود.

استقبال از Diablo Immortal بسیار خوب بوده و بازیکنان از طراحی و مکانیزم‌های آن راضی هستند. از طرف دیگر انتقادات زیادی نیز به خریدهای درون برنامه‌ای این بازی وارد شده که می‌تواند در بلند مدت مانع موفقیت دیابلو ایمورتال شود. محاسبات انجام شده نشان می‌دهد که ارتقای کامل یک شخصیت در بازی ممکن است تا ۱۱۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید

 با این وجود Diablo Immortal بهترین لانچ تاریخ این سری را تجربه کرده و طی یک هفته بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. بلیزارد با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که دیابلو ایمورتال تاکنون روی ۱۰ میلیون سیستم مختلف نصب شده است. استودیو با انتشار این توییت از جانب همه توسعه دهندگان از طرفداران تشکر کرد. پشتیبانی از این بازی نقش‌آفرینیِ رایگان ادامه دارد و محتوای بیشتری برای آن منتشر خواهد شد. 

Diablo Immortal

داستان این بازی در شهر Westmarch اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند از بین شش کلاس مختلف که شامل Barbarian، Wizard، Monk، Crusader، Necromancer و Demon Hunter می‌شود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از آن می‌توانید در کنار دیگران ماجراجویی جدیدی در هشت منطقه مختلف داشته باشید. باید اشاره کنیم که این بازی حاصل همکاری بلیزارد و استودیو NetEase است.

Diablo Immortal روی سیستم عامل‌های iOS، اندروید و پی‌سی برای دانلود در دسترس قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپاندروید، ویندوز، پیوندتان مبارک!
تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپ


ماینکرفت #77 – ویجیلند رو به خاک و خون کشیدیم!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا