بازی

نشانه گیری در بازی Apex Legends تغییر می‌کند

نشانه گیری در بازی Apex Legends تغییر می‌کند

ایپکس لجندز (Apex Legends) یکی از محبوب‌ترین بازی‌‌های بتل رویال است که دلیل موفقیت آن را باید پشتیبانی خوب استودیو ریسپاون اینترنمنت دانست. 

ریسپاون قول داده بود که آیتم‌های خریدنی این بازی تنها تزئینی بوده و تاثیری روی گیم‌پلی نداشته باشند. این استودیو سعی کرده طی سال‌های گذشته به قول خود عمل کند، اما یک آیتم به صورت تصادفی این قانون را می‌شکند. البته استودیو از این مشکل مطلع شده و به زودی آن را برطرف می‌کند. بیانیه زیر در سایت الکترونیک آرتز قرار گرفته است:

خلوص رقابتی همیشه یک رکن اصلی برای Apex Legends بوده و خواهد بود. آیرون سایت پیش‌فرض ما طوری طراحی شده‌ که بازیکنان را به لوت‌های بهتر برای اپتیک سوق دهند. ما همچنین معتقدیم که اسکین‌ها نباید تاثری روی عملکرد آیرون سایت و نشانه‌گیری داشته باشند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

ایپکس لجندز

طی فصل ۴ ما اسکین Heat Sink reactive را برای تفنگ VK-47 Flatline منتشر کردیم. بازخوردهای برخی از بازیکنان به این اشاره دارد که نشانه گیری (ADS) با این اسکین نسبت به سایر اسکین‌ها بهتر است. برای اینکه همه چیز تا حد امکان منصفانه باشد، اسکین Heat Sink reactive را با یک به روزرسانی بهینه خواهیم کرد. 

استودیو قصد دارد کاری کند که هیچ اسکینی در آینده روی نشانه‌گیری بایکنان تاثیر نداشته باشد. شما تنها یک روش برای افزایش قدرت تهاجمی خود دارید  که بهتر شدن در ایپکس لجندز است. 

مطلب پیشنهادی:بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهمایپکس؛ سرحال‌تر از همیشه
بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهم


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا