بازی

نسخه دیجیتال Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore هفته آینده منتشر می‌شود

نسخه دیجیتال Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore هفته آینده منتشر می‌شود

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (جانوران شگفت انگیز 3) در تاریخ ۳۰ می (۹ خرداد) از سرویس HBO Max پخش خواهد شد. این فیلم از ۶ آپریل (۱۷ فروردین) در سینماها اکران شده و جدیدترین قسمت از مجموعه اسپین آف هری پاتر محسوب می‌شود.

داستان فیلم در همان دنیای هری پاتر رخ می‌دهد و البته به دهه ۱۹۲۰ برمی‌گردد. اولین فیلم از این مجموعه با نام Fantastic Beasts and Where to Find Them روی نیوتون اسکمندر، مشهور به نیوت با بازی «ادی ردمین» متمرکز بود. جادوگری درون‌گرا که بعدها کتاب درسی هاگوارتز به نام «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» را می‌نویسد. فیلم‌های بعدی از داستان نسخه اصلی کمی فاصله گرفتند، زیرا نیوت درگیر نبرد بین خیر و شر شده بود.

مطلب پیشنهادی:ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!نه فرشته‌اند نه شیطان
ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!

جانوران شگفت انگیز 3

در فیلم دوم با نام Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald با جادوگر خبیثی به نام گلرت گریندلوالد آشنا شدیم که نقش او را «جانی دپ» دوست‌داشتنی ایفا می‌کرد. با این حال، در فیلم سوم که Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore شاهد مبارزه بین گریندلوالد و آلبوس دامبلدور با بازی «جود لا» هستیم که البته در آن به دنبال دادگاه جانی دپ و امبر هرد، «مدس میکلسن» جایگزین دپ شده است.

گفته می‌شود که همچنان دو فیلم دیگر از مجموعه جانوران شگفت‌انگیز ساخته خواهد شد. البته هنوز جزئیات زیادی درباره آن‌ها وجود ندارد. عملکرد جانوران شگفت انگیز 3 در گیشه اصلا خوب نبوده و این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، تاکنون نتوانسته مرز ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه را رد کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا