بازی

بازی Midnight Suns در ابتدا ۲۵ قهرمان از مارول داشت

بازی Midnight Suns در ابتدا ۲۵ قهرمان از مارول داشت

چندی وقتی از عرضه میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns) گذشته است و به نظر می‌رسد که استودیو Firaxis در ابتدا قصد داشت از قهرمان‌های بیشتری در این بازی استفاده کند.

بازی Midnight Suns در زمان عرضه تیمی از ۱۲ ابرقهرمان داشت که شما حتی در خارج از مبارزات نیز می‌توانستید با آن‌ها تعامل داشته باشید. با این وجود استودیو Firaxis قصد داشت که ۲۵ شخصیت از مارول را به میدنایت سانز اضافه کند. این توسعه دهنده سعی دارد با بسته‌های الحاقی بازی به هدف اولیه خود نزدیک‌تر شود.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید

چندی پیش اولین بسته الحاقی Midnight Suns منتشر شده که تعداد شخصیت‌های مارول را به ۱۵ می‌رساند. شاید اگر استودیو برنامه‌های اولیه خود را رها نمی‌کرد و بازی شامل قهرمانان بیشتری از مارول بود، شاید دیگر نیاز نبود که شما تیم خود را به ۳ شخصیت محدود کنید. باید اشاره کنیم که Firaxis برای کاهش سختی کار تصمیم به کاهش شخصیت‌ها گرفت.

بازی Midnight Suns

یک سوال اکنون به وجود آمده است: استودیو چه شخصیت‌های دیگری را مد نظر داشت؟ خیلی از طرفداران علاقه دارند که پانیشر به این بازی اضافه شود، اما استودیو باور دارد که نقش او خیلی شبیه Blade بوده و به او نیازی نیست. از طرف دیگر تیم توسعه دهنده علاقه زیادی به شخصیت گمبیت (Gambit) دارد و می‌تواند در آینده به بازی اضافه شود. 

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ در دسترس قرار دارد و با تاخیر برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارولقهرمان‌هایی که تصمیمات غیرقهرمانانه می‌گیرند
معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارول


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بازی Midnight Suns در ابتدا ۲۵ قهرمان از مارول داشت - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا